Inlägg från: fridajonsson |Visa alla inlägg
  • fridajonsson

Emmaljunga tråd, Vol 5

Uliise skrev 2011-11-11 19:56:43 följande:
    Men varför köpte ni svart?
    Varför å varför.. Ja, de var nog den jag gillade bäst tillslut.
    PP var så nya och jag gillade inte de fula runda märket på sufletten, nu kan jag tycka de är ok men inte just då vi köpte vagnen. Sen var det ingen av de andra som föll både mej och sambon i smaken.

Såhär i efterhand skulle jag nog valt en PP black red istället då jag NU vant med vid ful-loggan. Men de får bli på nästa vagn ;) Om de inte kommer nå bättre 2013
  • fridajonsson
    violatricolor skrev 2011-11-21 00:40:55 följande:
    Tjejer! Brukar man kunna förhandla eller få något erbjudande/rabatt när man köper barnvagn? Vi vill ha sitt- och liggdel. Är inte så intresserade av babyskydd.
    De beror alldeles på butiken.
    De är butikerna som ger ev. rabatter vid köp och inte EL.

Min butik brukar tex skicka med skötväska gratis vid köp av sittvagn+liggdel/lift :)
  • fridajonsson
    violatricolor skrev 2011-11-22 00:02:41 följande:
    Fridajonsson: Jo, det förstår jag att det är butiken som ger sånt och inte EL men jag undrade om man ens kan ta upp det Skötväska vore ju inte fel t ex! Vill ju inte gå miste om något
    Okej :)
    Klart du kan ta upp det! Fråga om de har något paketerbjudande eller något när man köper en "hel" vagn.

Folk har försökt med bra mycket fräckare frågor om bra mycket billigare saker..
  • fridajonsson
    stor grön drake skrev 2011-12-28 07:35:37 följande:
    Jag fick inga bilder före tvätt (kameran var inte hemma) och nu finns inget att ta bild på alla fläckar borta, så antagligen inte mögel utan bara smuts och fukt och äckel.
    Och jag blir mer och mer förtjust i färgen, inte lika ljus som säljarns bild, så nu tveckar jag på att färga den. Men men, får se nästa ledighet
    Inte intresserad av en ny fotsack i färgen Jungle? Rensade på lagret på jobbet dag och hittade en sån som hamnade i realådan, 50.-!
  • fridajonsson
    Madebyday skrev 2011-12-28 22:46:10 följande:
    fridajonsson:
    Är den ljusa färgen på jungle, samma som på dark beige?!
    Ja jag skulle tro det, kollade inte så noga.. Kan återkomma ikväll då jag strax ska till jobbet.
  • fridajonsson

De hamnade även en CC fotsack camo green och en Scooter fotsack i ljusblå/mörkblå. Kommer inte ihåg namnet.. i realådan för 50.-

• fridajonsson
    fridajonsson skrev 2011-12-29 07:46:44 följande:
    De hamnade även en CC fotsack camo green och en Scooter fotsack i ljusblå/mörkblå. Kommer inte ihåg namnet.. i realådan för 50.-
    Nu finns även en knallblå (cobolt blue kanske den hette) och en pink check. båda till scooter för 50.-
  • fridajonsson
    Madebyday skrev 2011-12-29 21:40:16 följande:
    Vad tusan....dumma app!!
    Tack, Uliise!
    Fridajonsson, jag är inte längre intresserad :)
    OK!
  • fridajonsson
    Nya Limited Edition på gång!!

Den här gången är det en i navy som kommer komma.
    Nu mins jag inte om den hette Navy dream eller Navy Beauty. I alla fall så är det de marina tyget samt de blommiga som fanns på Balck/Beige beauty samt Brown/grey flowers. Fast då i marint såklart.

Butikerna har fått info om detta samt bilder, så hör med din butik om du är intresserad!
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5