Inlägg från: fridajonsson |Visa alla inlägg
  • fridajonsson

Emmaljunga tråd, Vol 5

Viktorsmamma2010 skrev 2011-06-25 09:28:02 följande:

Nån kunnig här som vet vilken vagn detta är ? säljaren säger crossway o sen city cross, men jag funderar på om d inte e en cerox då handtaget är vändbart, e d inte så på ceroxen? jag kan ha fel oxå.
    De är en cerox :)
  • fridajonsson
    Uliise skrev 2011-06-27 10:00:14 följande:
    Vad kul!

Alla vagnar kan man nu se de nya färgerna på, bara det att namnet diffar.

Men alltså, färgen som ligger under namnet happy pink, vad i h-vete är det för något? Vad tänkte dom? Vart är den snygg någonstans?
    Men tack! Jag satt själv ähromdan och funderade hur de tänkt!

De måste resonerat så att vi gör en ful vagn, nån tycker säkert den är snygg. Eller, smaken är som baken. Haha
  • fridajonsson
    stor grön drake skrev 2011-06-28 22:03:29 följande:
    nejmen hallådär!
    En sittdel som kan användas på liggdelar! Och är det inte minnsan en classic liggdel som den sitter fast på? Jajamensan www.babysecurity.co.uk/products/1421/BabyDan-...
    Funderar på hur det kan hålla... Eftersom kanterna hålls uppe av två tunna små stag i botten..

Men de kanake är starkare än vad man tror. men jag skulle då inte våga testa, och efterssom EL själva inte säljer deras syskonsits till liggvagnarna måste borde det ju finns en anledning..Flört
  • fridajonsson
    Madebyday skrev 2011-06-29 07:14:24 följande:
    Går sittdelen att ha vänd mot sig på en City Jet?
    Japp! Den är vändbar.
  • fridajonsson
    SaSeLa skrev 2011-06-29 18:21:13 följande:
    Någon som vet vad nya Scooter S kostar? =)
    Skrev det tidigare men här komemr det igen. Den vagnen kommer att ligga på 2960-3190 beroende på färg.

Kanske TS kan uppdatera lite i med de nya färgerna samt den nya modellen? Flört
  • fridajonsson
    stor grön drake skrev 2011-06-29 18:56:37 följande:
    håller helt med, men lite häftigt är det endå eftersom dett är en emmaljunga på bilden alltså
    Ja undra vad Emmaljunga skulle säga om det?

Om nu nån köper denna och använder på sin EL liggdel. Brakar den sen sönder pga tyngden kommer ju inte garantin täcka..
  • fridajonsson
    2små2stora skrev 2011-07-07 10:06:33 följande:
    Är inte det svarta som skymtas under liggdelen varukorgen
    Jo de var de visst, kolald elite för snabbt ;)

Men ser de inte ut att vara för mycket korg av de lilla man ser? Alltså att de är en jäkal massa löst tyg därunder...
  • fridajonsson
    nbms36911 skrev 2011-07-12 15:49:19 följande:
    Hej!!!
    Har precis blivit stolt ägare till Emmaljunga Nitro och har lite problem då jag kan inte ställa ner själva fotstödet -hoppas ni kan hjälpa mig!!!
    Den är i rakt position och jag fattar inte hur ska jag vinkla ner den så att barnets ben kan vila ner... 
    På vänster sida i fästet sitter en liten bricka. Tryck den mot dej (om du står framför vagnen) och dra samtidigt i fotstöden mot dej och sen neråt. Svårt att förklara men prova.

Ibland kan de vara lite trögt så man får lirka lite. När du sen ska ha up de är de bara att vika upp fotstödet så låser de automatiskt.
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5