Emmaljunga tråd, Vol 5
mmn1 skrev 2012-07-07 15:54:53 följande:
Är det någon här som vet om det är svårt att byta bakaxel på en city cross? Vi har fått en ny på garanti då vår broms slutade att fungera. Jag ville inte att de skulle skicka iväg vagnen då jag inte kan vara utan den så de beställde hem den och skulle byta i butik. Idag kom den och de var bara komma in med vagnen. Ringde försäkerhetsskull för att kolla att de fanns någon som kunde byta den. Fick då till svar att sånt görs aldrig på helhen och den som kunde buta gick precis på sem. Varför inte upplysa mig om detta för en vecka sen då vi var där? :/ han jag prata med sa att han aldrig hade gjort det men säkert kunna fixa det, länns inte så säkert. Sen sa han även att vi vat någorlunda händiga kunde vi säkert fixa det själva. Detta är ett garanti ärende så min första tanke är, får vi ens det?! Någon som kan hjälpa mig i denna fråga?Den ska bytas av personal i butik för att de ska finnas garanti OM något skulle ähnda med axeln senare. Tråkigt att de inte informerade men åk in en annan dag så det blir riktigt gjort :)