• eec82

Emmaljunga tråd, Vol 5

AnLj skrev 2010-07-26 21:20:21 följande:
    Är det någon som vet hur mkt det kostar att byta sittdelstyg och sufflett? Jag har Strike som jag köpte av en barnvagnstokig kvinna = vagen knappt använd. Jag har lite issues med det orangea..
    tyget vet jag inte men enbart sufflette kostar 2500:- (var de pris jag fick för 5 månader sedan till en kund) då de syr upp efter beställning å inte har ett lager på dem.
  • eec82
    Linapina skrev 2010-07-27 21:22:22 följande:

Ah, det såklart!

Nä, jag menade när man byter till sittdelen på Citycrossen (den är ju vänd mot mig). Glad

min lile ville inte ligga ner efter 3 månader så bär han var 3,5 månad bytte vi till sittdel. Alla barn är ju olika är ju bara att prova sig fram. Du märker ju om ditt barn trivs el inte.
  • eec82

vet att regnskydden varit skit fram till för något är sedan då de gjorde om dem. Så de som är från de senaste 2 åren ska vara i bättre kvalite än de tidigare. Jag fick iaf ett superbra till min 2010 vagn jag köpte. Även om jag bytte till ett knallgult/neongult men de var för jag ville synas mer där jag går.

• eec82
    Arabis skrev 2010-08-01 16:57:07 följande:
    Jag behöver med suflett, ( & en bra sådan..) för den jag har nu är sliten i fästena, därav efterlysning av ny sittdel, så kan man skänka de jag har till ngn annan. Men tack ändå...
    kan du inte bara köpa nya sufflettefästen då? lite billigare än ny suflette.
  • eec82
    mammaveronica77 skrev 2010-08-01 20:42:05 följande:
    Kollade  på el hemsidan efter syskonvagn då jag tror jag ger upp vår phil&ted, barnen gillar den inte och terängen här hemma kräver fyra hjul med vår last... Men är jag helt snurrig eller? Hittar ingen "vanlig" fyrhjuling som syskonvagn, de har väl inte slutat med dem? Visst fanns det både twin cerox och city cross?
    de har slutat tillverka den så begagnad el om någon butik har kvar 2010 är din räddning. Nu finns bara nitron som sykonvagn.
    HelleBelle skrev 2010-08-01 20:41:34 följande:
    kan man sänka styret på emmaljunga spider, dvs skjuta ner det el är det helt fast?

Någon som har den och är runt 165cm? Jag testa den bara snabbt i affären men upplevde styret som högt, är det jobbigt att svänga den? Är sugen på en blå spider.
    nej du kan inte sänka det.
  • eec82
    Uliise skrev 2010-08-02 23:30:47 följande:
    Vad är det som gör att city crossen är smidigade än classic i stan? Egentligen? De är ju i princip samma vagn, förutom däcken, mått och vikt då.
    skulle tro att den är minst lika smidig. Tycker den är skön att köra då jag provat den vid tillfällen ute.
  • eec82
    EliasMamma09 skrev 2010-08-03 11:35:02 följande:
    Någon som har koll på vad en fotsack till Nitron kostar? :D
    500 el 560:-
  • eec82
    Mymemlan skrev 2010-08-03 13:41:40 följande:
    har dom höjt fotsacken också? Gud vad dyrt allt hos emmaljunga har blivit, 410 är ju nog ;p
    jo undra vad saker å ting kostar 2020. ;)
  • eec82

Ni sykunniga tror ni de är svårt att sätta tryckknappar på en sådan här väska?

ADIDAS ADICOLOR AIRLINER LILAC
    Funderar på att ha den till min nitro pp black/blue gillar inte emmaljungas skötväskor å denna kostar bara 199:- på en outlet nära oss. El om man kan göra andra hängen kankse? Vad tror ni? Lite OT, men vet att de finns någraa sykunniga här inne.

Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5