Zelmilainen skrev 2010-08-29 13:49:32 följande:
inte om jag säger det en eller två gånger... propsar är ju snarare när jag "tjatar" vilket jag eller nån annan knappast gjort, så... tycker inte heller att liften som åkpåse varken ser eller känns särskilt stel ut, utan tycker det verkar fungera precis lika bra som med vanlig åkpåse... det kommer inte bli non citykorg eller annan riktigt liggdel till framtida bebis, så det spelar mindre roll att vi ej har några barn än. vårat behov är att lätt kunna lyfta i/ur vilket vi känner att vi inte kan smidigt med en separat liggdel som för oss känns otymplig och klumpig. och kan man sen spara pengar med en lift som sen har fler funktioner så är det ju knappast negativt... och varför skulle vi leta begagnat när vi inte behöver betala den nya vagnen?...
hehe inte sa jag väll att ni skulle leta begagnat inte
ja men då har ni ju behovet av en lift, det är ju det absolut första man ska tänka på... vilket behov man har.
Man ska ju inte välja nåt som man vet inte passar... Hoppas du tycker det samma om liften när du sen använder den, jag tycker den fyllde sin funktion, absolut men så här i efterhand så hade jag hällre valt en liggkorg då jag inte hade behovet av att ta ur liften då vi har vagnen inne i lägenheten.. jag trodde dessutom att jag skulle använda den som åkpåse sen, precis som du men det gjorde ja ju inte..
Nu säger ja ju inte att alla är likadana, absolut inte. men bara för att man tror en sak så betyder det inte att det kommer vara så sen.
Föresten, hoppas du får bebis snart för ja vet hur olidligt det är att vänta på nåt så underbar å inte veta när!