Emmaljunga tråd, Vol 5
Nej, jag tror inte det.
Nej, jag tror inte det.
Och så har Elin i vanlig ordning luskat reda på nyheter tiiidigt.
Underbart tycker jag, superNitro är min nästa vagn! Vad tyker ni?
www.barnvagnsblogg.com/emmaljunga-2014/
I barnvagnsgruppen på facebook (allt om barnvagnar bloggen länkar dit) finns en monkey liggdel till salu, även en i emmaljungagruppen, men det kanske är samma.
Njä, att konvertera till lufthjul tror jag inte på, då måste nog allt bytas. Men ja, brio och teutonia har hjul med kuggar som passr, har teutonia på min scooter
Jag är inte jätteimpad av de nya färgerna, nygamla Apple gillar jag (älskar grönt allmänt ) och chrome de lux chassit är bara underbart. Lägger man dk istället för se i adressen så kommer man till danska sidan och kan kolla in de danska BIG vagnarna (97cm liggdel...) men de var tyvärr jättetråkiga färger, och inte apple Jag som trodde jag var bestämd på min nya drömcombo med SuperNitro + biggis, men chrome de lux chassit är mer min stil med varukorgen i metall och de gamla lufthjulen. Nå, ingen bebis på gång ännu så det hinner ju komma en kollektion till och då kanske de äntligen fattar att släppa alla delar fria, om viking blir den tidvåg och succe som jag tror
Jag hade en svag förhoppning iom monkey, men den floppade ju lite och görs därför om till viking, vilket är ett riktigt bra koncept vad det ser ut som, och om den slår igenom med sitt "köp allt separat" så hoppas jag det implementeras på resten av utbudet. och att man ska kunna köpa big vagnarna annat än i danmark.