• xLOVEx

Afrika i blodet/hjärtat del 8

Afrika i blodet/hjärtat del 8, gamla som nya är välkomna!

(Jultråden får väl räknas som nr. 7)

"Rosa sat so Martin could walk, Martin walked so Obama could run, Obama is running so our children can fly!"

Fortsättning på Afrika i blodet tråden.

Här pratar ett gäng som har lärt känna varandra rätt så bra nu! Men du som är ny (eller inte varit så aktiv på ett tag) är lika välkommen du med!

Tänk bara på att vi försöker respektera varandra, trivas ihop och stötta varandra!!!!

Rasister göre sig icke besvär, vi är inte intresserade att diskutera med er, starta er egen tråd istället!

♥♥♥:::Ziggans morsa:::♥♥♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 23:07
    Nu har vi en BF.listetråd oxå

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51950566.html
  • Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8
  • hallencreutz89
    MrsAssault skrev 2011-09-07 12:47:56 följande:
    Tycker det är respektlöst, om man går ut med någon hänger man ihop under kvällen.

Tycker visserligen jag också, eller man lämnar iallafall inte nån förrän man vet att personen är bekväm och har trevligt. Man får ju ha den hänsynen till varann att man ser till att den andra parten har roligt också istället för att bara springa iväg och roa sig själv och lämna den andra åt sitt öde
  • hallencreutz89
    OnMyWay skrev 2011-09-08 09:29:39 följande:
    På måndag är det jag som lägger mig på operationsbordet och får en platt mage

Good luck!
  • MrsAssault
    OnMyWay skrev 2011-09-08 09:29:39 följande:
    På måndag är det jag som lägger mig på operationsbordet och får en platt mage
    sweeet! lycka till
  • MrsAssault
    hallencreutz89 skrev 2011-09-08 10:18:06 följande:
    Tycker visserligen jag också, eller man lämnar iallafall inte nån förrän man vet att personen är bekväm och har trevligt. Man får ju ha den hänsynen till varann att man ser till att den andra parten har roligt också istället för att bara springa iväg och roa sig själv och lämna den andra åt sitt öde
    Nämen precis, då kan han faktiskt likagärna gå ut själv så kan den andra göra ngt kul istället..
  • OoSOLINoO

Off we go to Arlanda om ett par timmar. Fan inte hunnit packa ner allt som måste med än! Kaos med andra ord och stora ungen ska på kalas mitt i allt.

• oOMayaOo
    OoSOLINoO skrev 2011-09-11 11:50:03 följande:
    Off we go to Arlanda om ett par timmar. Fan inte hunnit packa ner allt som måste med än! Kaos med andra ord och stora ungen ska på kalas mitt i allt.
    Oj vad tiden har gått fort. Lycka till med resan, hoppas barnen är snälla mot dig.
  • Chetti
    OoSOLINoO skrev 2011-09-11 11:50:03 följande:
    Hoppas resan går bra!!

Härligt att ni äntligen ska få träffa pappa igen! Han måste vara lyrisk över att äntligen få se sin son!

Ha det gott därnere och håll oss uppdaterade i din blogg! Får se om vi gör slag i resan ner någongång.

Ha det bra
    blääääääääääää
  • OoSOLINoO

Tackar! Resan ner gick bra och nu har vi "landat". Ungarna var bästa resesällskapet man kan tänka sig och paps är nu glad att ha sina ungar hos sig.

• Leniz
    OoSOLINoO skrev 2011-09-23 23:49:46 följande:
    Tackar! Resan ner gick bra och nu har vi "landat". Ungarna var bästa resesällskapet man kan tänka sig och paps är nu glad att ha sina ungar hos sig.
    Härligt med snälla barn när man reser! Hur många timmar tog resan?
Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8