• xLOVEx

Afrika i blodet/hjärtat del 8

Afrika i blodet/hjärtat del 8, gamla som nya är välkomna!

(Jultråden får väl räknas som nr. 7)

"Rosa sat so Martin could walk, Martin walked so Obama could run, Obama is running so our children can fly!"

Fortsättning på Afrika i blodet tråden.

Här pratar ett gäng som har lärt känna varandra rätt så bra nu! Men du som är ny (eller inte varit så aktiv på ett tag) är lika välkommen du med!

Tänk bara på att vi försöker respektera varandra, trivas ihop och stötta varandra!!!!

Rasister göre sig icke besvär, vi är inte intresserade att diskutera med er, starta er egen tråd istället!

♥♥♥:::Ziggans morsa:::♥♥♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 23:07
    Nu har vi en BF.listetråd oxå

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51950566.html
  • Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8
  • hallencreutz89
    MrsAssault skrev 2011-09-06 12:11:31 följande:
    Jag tycker det är rätt skönt att min man inte släpar med mig på en massa fester och middagar hela tiden, när mitt ex gjorde det kändes det bara som att han bara ville visa upp mig som nån jävla accessoir. Hatade det. Han sa att jag måste klä mig sexigt och sen kom vi dit och alla snubbar glodde och dreglade och han höll i mig och var stolt som fan men ingen pratade någonsin med mig, tjejerna där bara glodde ilsket.
    Nej men är det på det viset så är det väl inte så kul. Min var mer tvärtom, han dumpade mig vid nåt bord nånstans och gick och minglade sen, kan tycka att han iallafall kunde sett till så att jag satt med någon vi var bekant med för ibland satt jag bara där helt själv och kände knappast nån och jag är inte så social och bra på att ta kontakt heller. Me men maten var iallafall helt underbar
  • hallencreutz89
    MrsAssault skrev 2011-09-06 13:38:36 följande:
    Sen jag blev gravid kan jag inte ens känna lukten av afrikansk mat. Det mesta iaf, däremot kan jag vräka i mig friterad plantain hur mkt som helst allt friterat går ner haha

Bönor och fisk har jag aldrig klarat av.. fast där kvittar det om jag är gravid. Mitt ex fick i princip bara laga bönor när jag inte var hemma på hela dagen för det stank ju i köket så jag int ekunde gå in där ens hur länge som helst efter. Samma när han had ei torkad fisk i sin fufusås
  • MrsAssault
    hallencreutz89 skrev 2011-09-06 22:03:58 följande:
    Nej men är det på det viset så är det väl inte så kul. Min var mer tvärtom, han dumpade mig vid nåt bord nånstans och gick och minglade sen, kan tycka att han iallafall kunde sett till så att jag satt med någon vi var bekant med för ibland satt jag bara där helt själv och kände knappast nån och jag är inte så social och bra på att ta kontakt heller. Me men maten var iallafall helt underbar
    Ja jo fast så gjorde mitt ex också, efter den första uppvisningsrundan
  • Chetti
    OoSOLINoO skrev 2011-09-07 09:21:05 följande:
    Från och med måndag blir det bara massa riktig nigeriansk mat.
    *avis* Doddo and beans göra bästa i Nigeria, så j-a gott! Så det är på måndag ni åker tillbaka?!
    blääääääääääää
  • hallencreutz89
    MrsAssault skrev 2011-09-06 23:12:20 följande:
    Ja jo fast så gjorde mitt ex också, efter den första uppvisningsrundan

Trist det där! Fast mitt ex var så social så han kunde inte för sin värld förstå vad som var svårt för mig med att börja prata med främlingar självmant
  • MrsAssault
    hallencreutz89 skrev 2011-09-07 12:33:12 följande:
    Trist det där! Fast mitt ex var så social så han kunde inte för sin värld förstå vad som var svårt för mig med att börja prata med främlingar självmant
    Tycker det är respektlöst, om man går ut med någon hänger man ihop under kvällen.
  • OoSOLINoO
    Chetti skrev 2011-09-07 11:53:16 följande:
    *avis* Doddo and beans göra bästa i Nigeria, så j-a gott! Så det är på måndag ni åker tillbaka?!
    Går inte att jämföra maten man gör där med här även fast det är "samma" maträtt. Typ på måndag åker vi
  • OnMyWay

På måndag är det jag som lägger mig på operationsbordet och får en platt mage

Adama & Awa 070509 <3 Amie 100423 <3
Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8