• xLOVEx

Afrika i blodet/hjärtat del 8

Afrika i blodet/hjärtat del 8, gamla som nya är välkomna!

(Jultråden får väl räknas som nr. 7)

"Rosa sat so Martin could walk, Martin walked so Obama could run, Obama is running so our children can fly!"

Fortsättning på Afrika i blodet tråden.

Här pratar ett gäng som har lärt känna varandra rätt så bra nu! Men du som är ny (eller inte varit så aktiv på ett tag) är lika välkommen du med!

Tänk bara på att vi försöker respektera varandra, trivas ihop och stötta varandra!!!!

Rasister göre sig icke besvär, vi är inte intresserade att diskutera med er, starta er egen tråd istället!

♥♥♥:::Ziggans morsa:::♥♥♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-13 23:07
    Nu har vi en BF.listetråd oxå

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m51950566.html
  • Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8
  • SVEACOOL
    OoSOLINoO skrev 2011-07-30 17:57:31 följande:
    Båda mina är omskurna på Läkarhuset vid Odenplan. De som utför omskärelser där jobbar på Astrid Lindgrens också. Eller iaf den som gjorde på min minsta. Ring dem så fort ni kommer hem från BB för det är rätt lång väntetid tyvärr. Man får komma på bedömning typ dagen efter man ringer men sen kan det ta uppåt en månad innan man får tid för själva ingreppet.

Min minsta var nästan 1,5månad och det gick finfint. Han grät när bedövningen släppte och var bara lite gnällig i typ 3 tim efteråt sen var han som vanligt. 

Med min stora sattes ingen plastring och det är 5 år sen det gjordes på honom.     
    dem slutade för 7 år sen tro jag med ringen....
    ***Alex 000924***Antou 070608***Badou 100601***
  • sladdis 07
    SVEACOOL skrev 2011-08-01 17:42:27 följande:
    dem slutade för 7 år sen tro jag med ringen....
    Fast Wakil är bara 4 år.................... och vi hade sån (tror jag då att det var iallafall).
  • SVEACOOL
    sladdis 07 skrev 2011-08-01 21:52:00 följande:
    Fast Wakil är bara 4 år.................... och vi hade sån (tror jag då att det var iallafall).
    jag ringde för 4 år sen då sa han att d slutade för 7 år sen............äh spela roll....
  • SVEACOOL

boooooooooring.........................

• SVEACOOL

Å???????????????????????????????????????

• hallencreutz89

Blev galet sugen på lite afrikansk mat. Fan min förre man drog med mig på nigerianska fester hela tiden, levde typ på friterad kyckling och gult ris under graviditeten, men min nya går aldrig på sitt lands fester.. Det är jättetrist för gambianerna har ju så sjukt god mat, har försökt hinta om att vi borde åka till släktingar till honom och äta men det blir liksom aldrig av

• MrsAssault
    hallencreutz89 skrev 2011-09-05 19:17:57 följande:
    Blev galet sugen på lite afrikansk mat. Fan min förre man drog med mig på nigerianska fester hela tiden, levde typ på friterad kyckling och gult ris under graviditeten, men min nya går aldrig på sitt lands fester.. Det är jättetrist för gambianerna har ju så sjukt god mat, har försökt hinta om att vi borde åka till släktingar till honom och äta men det blir liksom aldrig av
    Jag tycker det är rätt skönt att min man inte släpar med mig på en massa fester och middagar hela tiden, när mitt ex gjorde det kändes det bara som att han bara ville visa upp mig som nån jävla accessoir. Hatade det. Han sa att jag måste klä mig sexigt och sen kom vi dit och alla snubbar glodde och dreglade och han höll i mig och var stolt som fan men ingen pratade någonsin med mig, tjejerna där bara glodde ilsket.
  • oOMayaOo

Jag älskar många afrikanska rätter och saknar verkligen tiden för 10 år sen då jag var på västafrikanska fester var och varannan helg. 

• MrsAssault

Sen jag blev gravid kan jag inte ens känna lukten av afrikansk mat. Det mesta iaf, däremot kan jag vräka i mig friterad plantain hur mkt som helst allt friterat går ner haha

Svar på tråden Afrika i blodet/hjärtat del 8