Vi som har endometrios och gör IVF- nr 2
Hej Alla!
Skickar en lite hälsning från ett supervarmt MEN härligt Italien :)
Livet är just nu gott och jag gör mitt bästa för att försöka komma ihåg att spraya med synarela 3 gånger om dagen 3 Augusti närmar sig MEN alltså ni som använt synarela. Kan mensen fortsätta komma? Jag fck ju mens för typ 3 veckor sedan men känner igen dels att jag nog fått en ny om än liten cysta och jag har precis samma flytningar som jag alltid har när jag har en cysta...och börjar få lite lätt "innan mensen känning" ?
Loppanlängtan: skönt att höra att du är på bättringsvägen! Jag minns oxå att jag hade massa ärrbildnad som dom fick ta bort och tarmar som växt ihop och cystor som puttan och flyttat runt "organen" där nere. ÄNDÅ hadejag det ju inte hälften så besvärligt som du verkar haft. *kram*
Avalie: välkommen hit! OCH lycka till med allt...humöret svängen som tusan under den här processen!!
Gräddnos: oohh..så jäkla typiskt att mensen ska strula när man bara vill komma igång!! När man INTE vill att mensen ska komma..då jäklar kommer den!!
Nä dax att gå tillbaks till rummet, sätta sig på balkongen, dricka en kall öl och njuta lite :)
Kram på er alla!