• M C

Jesus Mirakel Tråd 3

Användarnamn skrev 2012-01-07 17:55:14 följande:
    Du tror inte ens på Gud.
    Nej, för att det är enligt beskrivningen ett sadistiskt svin till att börja med. Sen klarar jag inte av den ytterst dåliga sanningshalten i bibeln och till syvende och sist så finns det för många grejer som pekar på att det är överlevnadsinstinkter som gjort att vi öht har teism.

Frågor på det? 
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Användarnamn skrev 2012-01-07 18:57:50 följande:
    Nåå, så varför då yttra dig.

Varför yttrar du dig öht? Du har ju inget att säga...
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Komis komsi - ni har lämnat den rationella världen och ombedes komma tillbaka till verkligeheten omedelbums!

• M C
    Användarnamn skrev 2012-01-09 14:55:02 följande:
    Varför är det så konstigt.
    Revben växer ur och där finns allt som behövs, DNA e t c

Ursäkta ? Revben växer ut?
    DET vill jag ha källa på! Bildebevis är det minsta jag begär - du säger ju att det är sant så...
    Användarnamn skrev 2012-01-09 16:20:12 följande:
    Den kunskapen har inte jag, men du kanske kan i detalj visa hur livet uppstod och den felande länknn.
    Det finns ingen felande länk, det är du som påstår det. Jag vill ha bildbevis för att det finns en "felande" länk. Allt hör ihop serru, din ignorant.
    Användarnamn skrev 2012-01-09 16:27:31 följande:
    Du häller på din evolution som ingen ännu kunnat förklara fullt ut.

Däremot litar jag på Skaparens kunskap som  är överlägsen oss.
    Evolutionen har en bart död som sitt mål.
    ...och du läser inte det jag skriver. Är det ett kriterium det där, att inte läsa vad folk svarar när man ska vara en "Holier then Thou" inför alla andra religiösa numnuts?

• M C
    Lampstället skrev 2012-01-26 17:28:32 följande:
    Vi människor är inget, vi kan vara kaxiga som du, men får skämmas i en ynklig dö,

De som är förståndig, lyssnar till den som har makten att ge liv.

Jag kan ge liv, sätt igång och lyssna bara.

Gud finns inte. 
  • M C
    Agnostino skrev 2012-01-26 21:13:56 följande:
    Jag lyssnade, kontrollerade ditt påstående och konstaterade att du mest troligt har rätt. Tack för insikten ;)
    *lmao*
  • M C
    Lampstället skrev 2012-02-03 10:57:26 följande:
    Kanske därför att den har svaren på varför vi har det så svår och lösningen på det.
    Knäckfrågan - hur vet man vilken lösning som är den rätta?
    Den med alla undersökningar och bevisen eller den som skriker högst? Eller som i din bok  - hotar mitt liv? 
  • M C
    KristenTjej84 skrev 2012-02-23 23:13:17 följande:
    Jag har sett honom ansikte mot ansikte, har inte hört "röster" men nu så påstår du säkert att jag "hallunicerar":D'
    men du får säga vad du vill, som småningom så kommer du möta honom ansikte mot ansikte precis som jag, det är jag övertygad om. Senast då försvinner den "hon/han hallunicerade bara" teorin.
    För Jesus är vägen, sanningen och livet och kommer att återvända till jorden efter att ha frälst flera själar.
    Ingenting du eller någon annan kan övertyga mig om motsatsen, jag vet vad jag upplevt och det kan ingen ta ifrån mig. Är trygg i min tro och lämnar den aldrig. För min herre älskar, styrker och befriar.
    Kom ihåg hans namn, när Sverige drabbas av krig och översvämningar. För hans namn är enda vägen till frälsning.

Jag vet att du hallucinerar då du är den enda som såg dina "syner".
  • M C
    Agnostino skrev 2012-02-24 10:31:34 följande:
    typ så här?
    *får hicka av skrattspasmen*
  • M C
    Agnostino skrev 2012-02-24 09:21:22 följande:

Ohooo! Vilken bra!
Svar på tråden Jesus Mirakel Tråd 3