Vi som går på Linneamottagningen i Växjö del 3
jättabra länk!!!
jättabra länk!!!
ja ni skulle verkligen få medaljer allihop! det är ni så värda! kämpa på och ge inte upp, belöningen är fantastisk!
Hej tjejer!
Ville bara kika in och önska er en trevlig Alla Hjärtans Dag.
Ikväll ska jag och stora älsklingen ut och äta och fira 6-årsdag! Lilla älsklingen får vara hos mormor och morfar en stund. Ska bli spännande eftersom hon inte äter från nappflaska, varken om jag mjölkat ut eller blandat ersättning... Men vi blir ju inte borta så länge, lär ju längta hem till henne!
Ha det bra, ta hand om varandra och ge en extra kram till de ni tycker om idag!
Blom:
Middagen gick jättebra! Hon fick mat och så körde vi från mina föräldrar lite innan klockan 19, åt gott, fick ett mms från mamma med bild på en sovande bebis och var tillbaka hos föräldrarna cirka klockan 21. Riktigt skönt att vara "bara vi" även om man tänkte på henne och saknade henne såklart, men vi visste ju att hon var i goda händer.
Men shit alltså, er utredningshistoria-soppa-hejsanhoppsan-pannkaka... Jo Uppdrag Granskning nästa! (Då får vi se dig i verkligheten...)
Kram!
Tack för omtanken!
När ska man testa efter Ovitrelle egentligen, för att veta att det visar rätt?
loppa8: tråkigt med minus :( men bra såklart att du fått tid för titthål. jag har inte gjort det men hoppas någon annan kan svara.
växjö: välkommen till tråden! berätta gärna lite om dig själv, t.ex hur gammal du är, hur länge ni försökt och lite så. bra att ha lite bakgrundsinfo ifall du ställer frågor. kan ju vara lättare att svara då :)
kram!