Å nej då sessan, jag har inget negativt i åtanke :)
Jag åt bara provera en enda gång och det var efter Besimas koksaltspolning av äggledarna... som fick mensen att gå bärsärkagång. Då hjälpte Provera på en gång.
Jag bara tänkte att Besima kanske utnyttjar tiden nu och tar blodprov för att kolla om du har Ägglossning och om äggblåsor finns varje månad och sånt...
Var inte orolig, du ska se att Proveran ställer allt tillrätta så att tiden blir väl utnyttjad i vilket fall.
Det var inte meningen att skrämma dig.
Men fråga Besima om det inte finns anledning att köra lite tester ändå... mycket finns att vinna på att man vet lite om sin "ägg-statistik"
Jag började på Linnéan i sept/okt -09, och efter titthålsopoerationen i okt -10 gjordes inga fler behandlingar eftersom jag blev satt i IVF-kö. Jag blev spontangravid i feb -11, trots att det enligt läkarna var "mer eller mindre omöjligt".
En vecka kvar i skolan, Blom. Jag har klarat skolan bra och har inte haft några stora krämpor, lyckats sommarjobba heltid på dagis, och samtidigt orkat ta hand om huset. Jag ska inte klaga alltså... men jag trivs inte alls i "denna kroppen".