FiaLotta skrev 2010-12-10 18:23:37 följande:
Vår remiss till ivf blev ju också fördröjd flera månader. Inte klokt att det får gå till så! Hoppas det går snabbt nu när ni ringt igen. Besima fick dessutom skicka remissen till Kvinnokliniken som där sedan var tvungna att godkänna innan den gick vidare till Malmö. Där låg den i över 8 veckor för läkaren som bara skulle skriva under enbart jobbade 2 dagar i veckan o inte hann. Blir fortfarande förbannad när jag tänker på det. En jäkla underskrift. Alla andra prover o så var ju klara. Fy fasiken. Håller tummarna att det går bättre för er andra med remissen.
Ojoj... ska KK vara inblandade också. Jag tror jag kräks på alltihop.
Sambon är på mig hela tiden om att det måste hända något snart. Jag har inte ork att göra något åt det. Till råga på allt har ju Besima långledigt.
Det känns ganska lönlöst nu. Ska KK ha remissen i två månader så är våra prover nästan 5 månader gamla när de väl når Malmö (25/10 tog vi dem)... Spermaprovet blir 1 månad på måndag och det får ju inte vara äldre än 6månader när vi startar IVF.
Ska nog skriva ett brev till Besima. Det är så frustrerande att bara få prata med Samira och aldrig med Besima.
Kram på dig FörkenSy. Tänk på att det ändå bara är jobbigt att gå ut just nu. Bara massa snö.
Gott nytt till er alla!