• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Ekorrfamiljen skrev 2010-05-31 14:54:32 följande:
    Jag tror de har funnits de senaste 30 åren tillochmed. Jo, det låter rätt kul. Jag skulle vilja prova om det inte var för att jag blev så åksjuk. Ett bungyjump är väl motsvarande (när det börjat lugna ner sig lite mot slutet alltså)!
    Kom på det när jag skrivit, fanns ju åtminstone på sambons tid för 25år sen
  • Kaerleksbarn
    Camilla D skrev 2010-06-01 21:42:02 följande:
    Tack alla! Ingen som vet om det var plugg i botten på den?
    Känns som den kommer bli dyr ändå, haha, kommer ju aldrig därifrån under 2000, konstigt ställe det där. Allt är så billigt, sen blir det så dyrt, hahaha, men kul är det!
    Det är plugg i botten på deras "vanliga" badbalja i alla fall, mer än så vet jag inte tyvärr..
  • Kaerleksbarn
    Jeffismamma skrev 2010-06-03 20:08:41 följande:
    frågar ännu en gång.. finns det babyoveraller i fleece och sparkcyklar till barn på 5 år????
    Babyoveraller i fleece över lag brukar de ha flera olika modeller och utseende,
    men om det finns just nu har jag dock ingen aning om tyvärr!
    Men vi köpte två olika i april förra året inför kommande bebis i sept,
    så borde ju finnas denna sommar också kan man tycka
  • Kaerleksbarn
    hella23 skrev 2010-06-04 10:31:43 följande:
    Hej ska till ullared på tisdag o undrar om det finns ståbrädor som passar babytravel single jogger o vad dom kostar.
    Sen om det finns jackor i storlek 56?
    Småjackor va det väldigt dåligt utbud på i april.. inte ens strlk68 fanns vad vi hittade!
    Så antar inte strlk56 finns då heller..
  • Kaerleksbarn
    hella23 skrev 2010-06-04 22:39:04 följande:
    Okej. har letat överallt efter en bra jacka till lilleman men det finns inte någonstans i hans storlek o 62 drunknar han ju i
    Eftersom vår tjej föddes i sept men är väldigt liten fortfarande (haft strlk68 sen hon blev 6mån och är nu 8mån) hade hon overall från hon va fem till sex månader bara.. sen dess har vi haft jacka på henne. Men hittade inte en enda på Gekås i strlk68-74 så tillomed H&M hade billigare och större utbud.. hittade ingen jacka på Gekås mindre än strlk92 och det gjorde inte min mamma de två gångerna innan heller!
  • Kaerleksbarn
    villa villekulla skrev 2010-06-05 09:23:37 följande:

usch vad dåligt utbydet var på kläder i stl 62/68 igår.. är det alltid så dåligt?
    Vist det fanns några body men jag ville ha mer sommarkläder typ klänning lr bodysuite med korta ärmar och ben men det fann ju inget sånt. allt var i stl 74 och uppåt fast det skulle finnas från 68.
    byxor hittade jag INGA och inga strumpor heller..

samma sak med andra dottern som har stl 122, klänningar var slut i den stl och hon som älskar klänningar.. 

usch så besviken jag blev!

Tyckte också utbudet va dåligt i april och nu i maj.. letade efter kortärmade bodies i strlk74 (eftersom det är vad hon kommer ha i sommar antar jag då hon redan haft 68 nu i två månader) men hittade två kortärmade som va fina och en heldress med korta ärmar o ben. Letade efter söta sommarklänningar (vilket man sett fram mot nu i sommar) men i april fanns inte en enda och nu i maj hittade vi fyra stycken.. men ändå ingen sådan typisk sommarklänning. Byxor tyckte jag det fanns massor när vi va där.. men det va jag inte ute efter, köpte destomer tights

Däremot tyckte jag ALLA fina klänningar fanns i strlk92-122...
  • Kaerleksbarn
    middiz skrev 2010-06-05 09:54:36 följande:
    Finns det gungdjur i trä på gekås?
    Det är jag inte hundra på men såg sådan gunga i plast som man har på golvet som en gungbräda.. typ bananformad om du förstår hur jag menar?
  • Kaerleksbarn
    hella23 skrev 2010-06-06 16:01:29 följande:
    Tråkigt att det inte fanns något. Antar att det inte kommer finnas mycket på tisdag heller när vi ska åka dit.

Hur är det övrig med flick kläder i storlek 110-116? Fanns det mycket eller var det samma sak där?
    Från strlk92 och uppåt fanns det massor märkte jag när jag va ute efter 74-80
    Dottern har strlk68 men har aldrig behövt handla till henne sen hon föddes,
    men på Gekås kan man ju inte låta bli så handlar storleken framåt..
  • Kaerleksbarn
    MyDream skrev 2010-06-07 23:02:50 följande:
    Nån här i tråden som varit på Gekås en lördag eller söndag den senaste tiden?
    Lite orolig för att det ska vara mycket folk. Brukar ju vara ganska ok på söndagar i vanliga fall men nu börjar allt semsterfolk att komma. Tänkte åka på söndag, vad tror ni? Mycket folk, kö in???
    Tror ärligt söndagar är värst, då är ingenting annat öppet så folk "passar på"...
  • Kaerleksbarn
    ÄlskarMina skrev 2010-06-08 09:46:47 följande:
    På måndag åker vi! Ska passa på att köpa bebisprylar trots att jag då bara är i nästan v.16, men vem vet om jag orkar åka dit innan jul som jag brukar göra. Nä, får nog passa på som sagt. Vad rekommenderar ni att man ska köpa i bebisprylar? Har tänkt: -babysitter -täcke -lakan -påslakan (-spjälskydd?) -babywatch -skötbädd -mobil till säng och vagn -gravidkläder Finns det och är det helt okej saker? Nåt mer?
    Vi handlade en hel uppsättning med neutrala kläder i april förra året då jag va i v17
    Sen handlade vi precis allt annat till bebis förutom kläder i aug, så va man klar inför bebis i sept!

Här kommer vår lista:

*Napp/Nappflaskor
    *Napphållare
    *Haklappar
    *(Matset)
    *Flaskborste
    *Bäddset
    *Spjälskydd
    *Plastad frotté
    *Badbalja/Temp
    *Badkappa
    *(Matstol)