• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Cecilia80 skrev 2010-05-06 20:32:53 följande:
    Imorgon bär det av till Ullared. Hoppas på att jag har tur o hittar skaloverall till lillan o fina sommarkläder. Ska även passa på att handla till mig själv. Hopppas på många bra långa linnen o fina sommarklänningar med plats för en växande mage. Framförallt ska det bli superkul att få komma iväg o shoppa en hel dag.
    Blev faktiskt besviken på utbudet sommarklänningar i fredags, hittade inget under strlk86!
  • Kaerleksbarn
    MiaÅRoger skrev 2010-05-07 07:36:16 följande:
    Nu har jag varit en sväng i ullared, äntligen är behovet tillfredsställt, iaf för ett tag :P STÅBRÄDA till vagn kostar 199. Jag blev grymt besviken på tjejkläderna i storlek 74/80. På killsidan fanns det massor av tuffa tshirts med tryck och långärmade tröjor i alla färger. Plus en massa coola andra kläder. På tjejsidan fanns det helfärgade leggings och tshirts med volangkant i ärmarna. URTRÅKIGT!!!! Varför kan det inte finnas lika tuffa kläder fast i tjejfärger? Och inte en enda fin sommarklänning fanns det heller! Bara 1 ENDA klänning vad jag kunde se och den var i "collagetröja-modell" med luva. BLÄ!
    Håller med.. blev jättebesviken på utbudet i strlk 74/80.
    Även om lilltjejen har 68 så är det ju bättre handla i kommande storlekar!
    Men inte en enda klänning hittade vi heller, riktigt dåligt...
  • Kaerleksbarn
    Skytten75 skrev 2010-05-10 11:27:08 följande:
    Vad tror ni är det mycket folk nu på Gekås? Vill gärna åka dit o shoppa. Vilken dag är bäst torsdag (Kristi himmelfärds dag), fredag (klämdag), lördag eller söndag? Tacksam för svar!
    Hela kristihimmelfärdshelgen är kaos enligt Gekås hemsida
  • Kaerleksbarn
    GuteCarra skrev 2010-05-13 12:43:14 följande:
    Såg i Ullared bloggen att dom har resesäng. Nån som vet pris på den och madrassen?
    Resesängen kostade 289kr i aug men nu i april kostade den vist 329kr..
  • Kaerleksbarn
    Jag och Bönan skrev 2010-05-24 22:22:37 följande:
    Hej hej! Såg att de nu hade fått in resesängar på gkås och undrar om någon vet vad de kostar?
    Kostade 289kr i aug men kostade 329kr nu i april, så de smyghöjer lite hela tiden...
  • Kaerleksbarn
    Cacaoo skrev 2010-05-22 21:53:10 följande:
    Hej tänkte höra ifall ni vet om de har t-shirts med texten Storasyster/Storebror på. Va på väg å beställa på nätet men ska till Ullared nästa vecka å om de har där så slipper jag att skicka efter de.
    T-shirts har jag aldrig sett men däremot bodies har funnits i både rosa och blå senaste tre åren
  • Kaerleksbarn
    Kinne79 skrev 2010-05-21 12:57:05 följande:
    Äntligen är det dags att åka ner till Gekås vi stannar lör-mån, tanken är att jag ska köpa på mig mycket i bebisväg men vart lite orolig när jag läste t0vas inlägg att det inte fanns så mycket nu i veckan.  Har ni några tips på vad man inte får missa i bebisväg och upp till året ungefär? Har tänkt köpa på mig saker som behövs det första året (har långt till Gekås)  Något man kan hoppa över? Är torra tvättlappar prisvärda? Lillegården eller vad de heter.
    Vi köpte precis ALLT på Gekås i aug (fick bebis i sept) och det gick på 2052kr
    Sen kompleterade vi ingenting mera utöver, så du hittar nog allt du behöver!
  • Kaerleksbarn
    Bambusa skrev 2010-05-17 22:55:01 följande:
    babybooms matningsskedar i 5pack va väldigt bra tycker ja, ser inte så ut kanske, men kanon.. dom används mer än några andra.. både till burkar,gröt och hemlagad mat..
    Samma här, köpte dem när vi va där 30april o använder dem till ALLT i barnmatsväg
  • Kaerleksbarn
    veh skrev 2010-05-18 07:59:46 följande:
    Ännu mer fynd är det att köpa de skedar som finns i fempack för 8,95. Jag tycker de är superbra!
    Va de vi köpte, bästa skedarna hittills.. mjuka i plasten och anpassar sig efter matning! Vissa är ju så hårda i plasten och följer inte alls med...
  • Kaerleksbarn
    Line80 skrev 2010-05-16 20:55:46 följande:
    Ingen som vet priset på bära barn sjalen som finns på bild i bloggen?
    Vi beställde bärsjal i samma märke som de har på BB som vi testade.
    Bärsjal +frakt blir samma pris som på Gekås.. minimundus.se
Svar på tråden Gekås vol 14