• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

jojojojojo skrev 2010-07-09 08:31:00 följande:
    hur e det med babygym?
    finns det några fina?
    Jadå, tycker jag.. har ett hårt därifrån men de har flera mjuka också
  • Kaerleksbarn
    snäckis77 skrev 2010-07-13 11:59:58 följande:
    Finns resesängarna fortfarande???Kostar dom 298 nu oxå????är det madrass och väska till?????Är dom lätta att fälla upp/ner???
    Tacksam för snabbt svar
    Resesängen hade höjts från 289kr till 329kr i april...
  • Kaerleksbarn
    gogirlie skrev 2010-07-14 09:11:35 följande:

Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till  gekås på lördag
    Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än? Glad

De börjar komma in i juli och sen fylls det bara på
  • Kaerleksbarn
    lindalake skrev 2010-07-12 22:05:29 följande:
    hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)
    En sådan "rulle" med påsar räcker en månad för oss, men köper man trepack behöver man ju inte tänka på det på 3mån.. smidigt tycker jag då jag hellre betalar mer för att slippa lukten! Nu va de slut i lördags och hade inte tid att åka till Babyproffsen just då så fick snällt va utan tills måndag, det gör jag aldrig om kan jag säg
  • Kaerleksbarn
    lindalake skrev 2010-07-14 09:50:18 följande:

tack, en till som gillar dem jag hade bara den som följde med hinken. det kanske var mindre i den?

Ja det stämmer nog, va en mindre rulle för att "prova på".. sen går de köpa både styckvis och 3pack
  • Kaerleksbarn
    livet med barn skrev 2010-07-14 11:05:00 följande:
    våran räcker nog mer än 1 månad, fast vi kör vanlig papperskorg med avfallspåse i till kissblöjorna så använder vi blöjhinken till bajsblöjorna
    Ja vår räcker omkring en månad, ibland längre.. går ju åt mer blöjor i värmen när det dricks mera
    Sen räckte de givetvis längre när dottern va mindre och hade prematurblöjor de första 4mån^^
    Det avgör ju också mycket, vilken blöjstorlek man har...
  • Kaerleksbarn
    Smultronhjärta skrev 2010-07-17 09:03:08 följande:
    Jag får hoppas att det tunnar ut lite tills jag ska hoppa in på vägen förbi...Jag ska främst köpa födelsedagspresent till min gudson! Men jag är även på jakt efter pysselgrejer till sonen,mönstersaxar om det finns och en ny Små Einsteinsdvd- jag har sår i öronen av de vi har
    Tacka vet jag Playhouse Disney, men Små Einsteins är man bra trött på nu efter 9mån^^
  • Kaerleksbarn

Fortf ingen som vet om Gekås har Liberos utbud på hudvårdsprodukter?
    Någon som har koll på om det finns "leksaks dammsugare"?

• Kaerleksbarn
    Bubblan2 skrev 2010-07-16 22:03:51 följande:
    Jag har lite bilder på det jag köpte i juni i mitt galleri.

För er andra som redan varit in kan jag tipsa om att det har tillkommit två foton... Bland annat på årets stora kap! :)

Har även lovat att fota det jag köpte till tonåringen men jag har inte kommit så långt. Återkommer...

www.familjeliv.se/hem/bubblan2/galleri.php?cu...
    Burken med blått lock du har från "Gekås juni 2009".. är det en "vällingburk"?
    Och vad kostade termosen? Har letat senaste året efter termos men bara hittat "kaffekannetermosar"...
  • Kaerleksbarn
    Tokfrjant skrev 2010-07-18 00:29:16 följande:
    Koftor eller någon mysig jacka av något slag till nyfödda, finns det?
    Jag själv tycker bara det är besvärligt med koftor/jackor till nyfödda, men det finns
    Ser förrsten att du har BF 27sept, fick min dotter då förra året.. men 11dagar tidigt dock!
Svar på tråden Gekås vol 14