• susye

Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2

3 månader har snart gått igen.Tiden rusar fram

• Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2
  • Maia

Lily, mina upp och ner är ungefär som dina. :/

Ibland kan det faktiskt hålla i sig en hel dag antingen depp eller hypo men ofta blandas det på en och samma dag.
    Kramar till dig och hoppas du kommer i fas så du får komma hem snart.
  • Stealth

Jag har blanddagar men när jag är hos psykologen så skärper jag liskom till mig knäppt va?

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • TigerLily
    Stealth skrev 2010-05-28 09:45:02 följande:
    Jag har blanddagar men när jag är hos psykologen så skärper jag liskom till mig knäppt va?
    haha jag e likadan!! Fattar inte hur jag är funtad.
  • Stealth
    TigerLily skrev 2010-05-28 09:56:44 följande:
    haha jag e likadan!! Fattar inte hur jag är funtad.
    Hon måste tro att jag inte är bipolär. För jag kan vara hyper eller så nere att jag vill dö men när jag kliver in till henne så sitter man där och bara låtsas vara normal... lol
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Maia
    Stealth skrev 2010-05-28 10:00:12 följande:
    Hon måste tro att jag inte är bipolär. För jag kan vara hyper eller så nere att jag vill dö men när jag kliver in till henne så sitter man där och bara låtsas vara normal... lol
    Samma här. Rätt dumt för jag blir alltid av med psykolog kontakterna då de tycker att jag verkar så redig och behöver ingen terapi. Sen sitter man hemma med massa tankar och känslor men ingen att få gå och prata med det om. :/
  • Maia

så kom den riktiga neråt perioden då..

vill bara gömma mig.
    Hur är det med er andra?
  • Stealth
    Maia skrev 2010-05-30 12:09:48 följande:
    så kom den riktiga neråt perioden då.. vill bara gömma mig. Hur är det med er andra?
    jo jag var ju dum å drack i fredags me jobbet....
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • TigerLily
    Maia skrev 2010-05-30 12:09:48 följande:
    så kom den riktiga neråt perioden då.. vill bara gömma mig. Hur är det med er andra?
    vill hem men läkaren tyckte inte det.. lite snopet och dottern blev så ledsen. Men de ser helst att jag stannar kvar eftersom jag fortfarande står på insättning av medecinen som e ny... sen e jag sjukt trött å snurrig. men rastlös samtidigt... ångest blä.

Fick sån fin Mors dag-present av dottern som gick rakt in i hjärtat, kolla på min blogg får ni se, la in bilder där från barnens besök... var svårt att hålla tårarna tillbaka efter den presenten.
  • Maia
    TigerLily skrev 2010-05-30 19:36:06 följande:
    vill hem men läkaren tyckte inte det.. lite snopet och dottern blev så ledsen. Men de ser helst att jag stannar kvar eftersom jag fortfarande står på insättning av medecinen som e ny... sen e jag sjukt trött å snurrig. men rastlös samtidigt... ångest blä. Fick sån fin Mors dag-present av dottern som gick rakt in i hjärtat, kolla på min blogg får ni se, la in bilder där från barnens besök... var svårt att hålla tårarna tillbaka efter den presenten.
    Jätte fin present! Vad gulligt av henne att ens tänka så.
Svar på tråden Bipolär/manodepressiv sjukdom, vi fortsätter i ytterligare en tråd 2