Doldis skrev 2010-05-04 13:32:00 följande:
Jaha, ljög om akut vab och gick hem efter min sista klass. Egentligen hade jag rastvakt och kf-möte men jag var helt slut. Huvudet känns som att det är i två delar liksom. Läser just nu Ann Heberlein - jag vill inte dö jag vill bara inte leva - heter den och handlar om bipolär 2. Läs den!!! Hjälp vad jag känner igen mig!! Så tänkte jag men jag har iaf aldrig köpt nåt hus när jag har varit manisk. Så kom jag på att det har jag ju visst. Lägenheten för 30.000 var när jag var manisk. Det var 30 papp i handen så jag köpte ju av privatperson, det gick jättesnabbt. Jag var manisk på morgonen och på eftermiddagen hade jag köpt lägenhet. Visst, bra pris för en 2:a i en småstad. Men ändå. SÅ är det. Är lite chockad så här i efterhand, fast det var flera år sen.
Jag kan skicka dig min bok som snart är klar.. undrar om den nånsin blir publicerad! Den handlar också om att leva som bipolär. Inboxa mig om du är intresserad, jag vill bara att nån ska kunna läsa den och känna igen sig.
Jag är precis utskriven från ytterligare en inläggning, bara 3 nätter men på LPT. SUCK. Jag vill så gärna bli klar med studierna... :(