Anonym (Stjärnkross) skrev 2010-04-12 06:43:42 följande:
Hej! Trillade in här av en ren slump. Har kikat igenom inläggen och känner så igen mig i er och det ni skriver... Jag går just nu igenom en "utredning". Just för att läkare/psykolog tror jag är manodepressiv/bipolär... Det känns i hjärtat. Men ändå känns det lite lättande om nu så skulle vara fallet. Då har jag en förklaring på alla snedsteg jag tagit här i livet. Försökte i februari ta mitt liv (åter igen) ... Men lyckades inte då heller. Idag känner jag mig glad över det, Men igår kändes det som ja.. Ni förstår säkert... Jag beklagar sorgen Susye. Jag har förlorat två småbröder i självmord. Kan inte säga att jag vet hur du mår. Men jag sänder en tanke eller rättare sagt 1000. Jag är livrädd för att hamna i ännu en situation då jag försöker ta mitt liv... (Sitter ofta med pillerburkarna framför mig) :( Jag vill inte dö, men när jag väl hamnar där kan inget stoppa mig känns det som... Vad fan gör man egentligen....? 23 år gammal ... Anonym jag vet. Men vill hålla mig hemlig ett litet tag. Hoppas det är okej med er! /H
välkommen in. självklart får du vara anonym. hoppas din utredning kommer leda fram till diagnos o att du då får svar på varför livet är som det är. vet att jag tyckte jag fick svar på mycket då jag fick diagnos. var som en befrielse. hur gamla var dina småbröder då de gick bort? svara bara om du vill