Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
lajm skrev 2010-05-17 15:23:34 följande:
Lycktan - GRATTIS! Vilka härliga nyheter. Superkul!Själv var jag på KUB test idag och det var inte så bra resultat tyvärr. Fick förhöjd risk som var 1:184 så att nu ska vi gå vidare med Fostervattensprov eller Moderskapsprov. Hon skickade remissen direkt till Huddinge Sjukhus så jag hoppas få tid inom kort. Jobbigt att inte veta. Sen ställs man ju inför många nya tankar. Vad gör vi om barnet är sjukt? Inte kan få ett friskt liv? etc. Men även om FVP och MKP innebär en förhöjd missfallsrisk så känner jag att vi måste göra det. Mannen håller med. Men jag kan inte gå i ovisshet till November och inte veta. Pust. En jobbig morgon men jag försöker vara positiv. Det kanske är jättebra med bebisen också. Jag tyckte jag såg en liten snopp. Ska lägga in bild senare. NU är det ju jättetidigt för att se men jag tror jag har en liten Wilmer i magen Det känns så. 2 prinsar är ju kanon det med. Hoppas bara att han är frisk.Visst brukar man kunna få svar på kön till 100% efter FVP eller MKP? I så fall kommer vi nog kolla det. Jag kan inte hålla mig. Håll tummarna för oss snälla. Miffi - Bli nu inte skrämd av våra siffror på CUB utan det kommer säkert gå mycket bättre för er. Håller tummarna. På Väg mot syskon - känns det som en kille? Jag hoppas ni får en liten tös nu. Kram alla.är glad för allt nu, har haft jobbpremiär idag, stått upp halva dagen från 15:45-21.30.. inge kul..
ja vet inte om ja kännt efter nått speciellt kön, blandade känslor för båda könen än.. men med min tur så blir de kille. men de vore så kul me tjej.
på hälsosamtalet idag så sa ja ju de till BM, o JA hon sa att hon hade själv 4 killar, så hon visste PRECIS hur ja känner mig =)))
Ska tillbaka 14juni! evighet bort, men men de kommer väl snart. =)
skönt o få svar på test sen, o ja hoppas er "wilmer" mår bra därinne.