Inlägg från: Valkyrian1
|
-
-
Tänker på dig, snart är det din tur, det känner jag på migtelma64 skrev 2010-03-30 14:51:27 följande:Gud vad söt han är,blir så avis på dig då jag inte blir gravid, tråkigt varje månad som tanten kommer så gosa från mig oxå
. Jag gosar gärna från dig oxå
// Kram
-
Vill bara önska ALLA EN GLAD PÅSK
-
Jag harDoktorAnna skrev 2010-04-03 14:14:38 följande:Hej alla! Själv gravid så inget att göra något åt könet NU, men : Kul det där om att flickor görs under våren! Men alla dessa "strategier" för att få det ena eller det andra - är DET NÅGON SOM HAR LYCKATS baka en pojke/flicka?
-
Genom att verkligen planera denna gång. Började med ÄL stickor. Så på ÄL dagen, sex bakifrån med orgasm. Inget annatna96gen skrev 2010-04-03 17:00:14 följande:måste ju ställa den självklara följdfrågan: HUR ?
. Jo, utförde ett skrock
. La väldigt pojkrelaterade verktyg under sängen, tex hammare och skruvmejsel. Läste det skrocket nånstans, att de gjorde så förr i tiden, kunde inte låta bli.
Sen vet man ju inte om det var slumpen, men tror inte det efter 5 tjejer. Tror vissligen inte på skrocken, det var en kul grej bara, men resten....// Kram -
Haha, jaa du serDynah skrev 2010-04-04 08:50:31 följande:Jag gjorde likadant, sex bakifrån på äl-dagen, fast verktygen skippade vi. Men nu när jag tänker efter så har vi gamla vapen (typ svärd och sånt) liggandes under sängen, de ska egentligen upp på någon vägg men jag tycker de är så fula så de har blivit liggandes under sängen. Kanske kan de jämställas med verktyg...?
.
-
Uppdaterade listan med att jag fött en pojke, men blev inge bra känner jag. Visste inte riktigt hur jag skulle skriva. Nån som kan få till det bättre är välkommen:)//Kram
-
Helt OT nu, men vad sjukt. Nu när jag skickade inlägget, så fattas 5 st inlägg!!!! Jag kan endast se mitt senaste inlägg, nr 512, sen är det ett hopp till inlägg nr 518, som jag skrev nyss. Vad är detta? Nån som vet?
-
Ja, verkligen mysko. Kan ni se inlägg 513 och framåt?
-
Haha, ok. Då fattar jag:) Trodde det var fel på min sida.skrållan1978 skrev 2010-04-04 21:36:24 följande:nä inte jag heller , e tomt därimellan=//fasen vad skumt, hahahaMåste bara fråga en grej; Är det ngn av er härinne som mått hyfsat bra i början av grav när ni väntat Flicka????Jag mår hittils av alla 6 grav bäst dena gången grav nummer 7. mår bara lite illa o vissa dar mår jag inte illa alls, man hör ju jämt att man ska må sååå illa när man väntar Flickor,=)Mina symptom e lite illamående, vääädligt HUNGRIG och vädigt trött, lite känslig så, lätt till tårar o sugen på allt möjligt onyttigt=)))
Nu när jag kan jämföra mina flickgrav med en pojkgrav så kan jag säg att jag mått kanon med tjejerna och mådde faktiskt illa med pojken (dock endast i 6 veckor, men iaf).
Du har nog en tös därinne:)// Kram