Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
STORT GRATTIS VALKYRIAN; äntligen kom den efterlängtade gossen. Stor kram från mig
STORT GRATTIS VALKYRIAN; äntligen kom den efterlängtade gossen. Stor kram från mig
Valkyrian, jätteglad för eran skull, äntligen en liten kille. hoppas också få uppleva detta sista september då vår bebbe kommer Kram
ang att ligga kvar eller ej efter sex, tidiagre har jag gått upp hela tiden och jag har två flickor. men denna gång fick jag tipset att ligga kvar på höger sida då jag berättade att jag ville föröska mig på att baka pojke,,,,så jag gjorde det så får se om det funkar
Nu måste jag få fråga alla er här om en grej, kan låta löjligt men jag är lite orolig. Jag är i v.17 och igår var jag på begravning, som seden kräver var det svarta kläder som gällde. Jag hade inga svarta mammabyxor så dum som jag var klämde jag in min mage i mina vanliga svarta byxor. Visst var det trångt med det gick. Efter en heldag i dessa för små byxor kom jag hem o skulle lägga mig. Då var jag öm och hade ont där byxlinningen suttit. På natten fick jag ont i magen och då kom alla hemska tankar: tänkt om de trånga byxorna ledde till att jag på nåt sätt klämt åt bebisen eller navelsträngen, att den fått syrebrist eller hjärnskada eller nåt.....
Usch detta är kanske löjligt men jag är faktiskt orolig och ändå är detta tredje barnet, är det nån kan säga nåt om detta???