-
Håller tummarna för att det verkligen tar sig denna gång. Lycka till !!Miffi skrev 2010-03-08 09:14:00 följande:Ännu starkare idag så imorgon är det nog dax
-
hej alla, var hos barnmorskan för ett inskrivningsbesök och allat verkade ok, fått nytt förlossningsdatum dock, jag trodde jag skulle vara beräknad den 7 okt (enligt kalendern här på fl) men nytt datum blev 30 sept så nu är jag i v.12....
Har ännu inte sagt något till min chef, ni andra som jobbar när har ni berättat för chefen, när är lämpligast att göra det ?? -
ÄlsklingsAdam skrev 2010-03-12 11:02:30 följande:Stort grattis även om jag förstår chocken, man räknar ju för det mesta med att få ett till barn när man planerar, men så kan det gå...hoppas det blir två söta tjejer den här gången...
-
lajm skrev 2010-03-15 21:21:30 följande:
Grattis till plusset lajm, kul!!! -
Hejsam på er
Ni som varit på tidiga VUL hur kommer det sig att ni varit det? Har ni begärt det själva, jag har varit på inskrivningsbesök hos min mb men inget tal om VUL för min del, jag är i v.12 nu så jag väntar med glädje på RUL i början av maj månad men det känns så länge till dess.....
Kul att så många plussar nu, vi får hålla varandra uppdaterade kring om man får det kön man önskat sig
Kram på er alla!! -
val..hur går det för dig, kommer du sättas igång eller väntar man till bf datumet? Har du varit på nåt mer ul ??Valkyrian1 skrev 2010-03-16 13:22:16 följande:Hua, hoppas inte den teorin stämmer. Vill inte att denna bebis, om det nu är en pojke, blir större än mina töser var.//
-
Håller tummarna valkyrian...
-
önskar di all lycka i morn valkyrian.....och grattis i förskott!!
Själv är jag i vecka 12 plus 4 och känner mig otroligt trött hela tiden. Jag mår inte illa som jag gjorde då jag väntade tjejerna, har inte kräkts en endast gång "peppar, peppar" fast snacka om att jag fått upp aptiten, känns som jag är hungrig och äter hela tiden...och nu vet chefen om graviditeten oxå, självklart tog han det coolt och jag oroade mig helt i onödan...det var en liten uppdatering från mig, kram på er alla.. -
lajm själv inne på v 12 plus 4 och känner mig otroligt trött hela tiden jag med. Vi förösker oss på en liten pojke denna gång så vi hade sex på äl dagen och morgonen efter och håller tummarna på att det blir en pojke. Med tjejerna hade jag faktiskt ingen koll på äl så jag kan inte svara på de....Lycka till framöverlajm skrev 2010-03-21 19:27:07 följande:Håller tummarna för att det blir många plus nu Själv går jag in i v 6 imorgon och känner att tröttheten börjat göra sig påminnd. Får jag lov att ställa en fråga här inne? Ni som haft sex på ÄL dagen tidigare och blev gravida, vad blev det? Vi hade det med första barnet och ut kom en liten pojke. Så det styrker ju teorin lite om att tidpunkten spelar roll..
-
MIFFI: STORT GRATTIS, äntligen !! Ta hand om dig nu, inga överansträngningar och mycket vila /Kram
Valkyrian.....Lycka till och grattis redan nu!!!