• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Igår hade jag äl men vi sexade ändå tre dagar på raken nu vid äl. Dom två dagarna innan och på äl, kunde inte hålla mig
    Så om jag nu blir gravid så blir det väl en pojke... hoppas på flicka

Nu är det bara att vänta och se

• Miffi
    telma64 skrev 2010-03-10 08:28:49 följande:
    håller alla tummar att du blir gravid nu då och att det blir en flicka, har du gjort något särskilt för att få en flicka ex kost eller ställning?
    Bisolvon och tranbär så vi får se hoppas att det tar sig nu för annars väntar vi nog och försöker att få en bebis 2011 Låter ju hur långt borta som helst ju, men det är det ju inte. Behöver ju bara hålla uppe i ca två månader.
  • Miffi
    Summerlove skrev 2010-03-12 12:39:54 följande:
    Ellehur!!!! Orkar inte vänta............. =)
    Tog ett test idag även om jag vet att det är på tok för tidigt och det blev ju som väntat neg. Har ju inte bim förrän den 23/3
    Men jag tror inte att det blir nåt på länge för oss, känns inte som så
    Blir det inget plus nu så blir det till att vänta vill inte ha barn i december.
    ♥Liam & Oliver♥
  • Miffi
    telma64 skrev 2010-03-12 18:33:03 följande:
    du kämpar med att bli gravid som mig, men ibland känns det som att kroppen säger att det inte ska vara mer än två barn i denna familjen fast jag vill ha en trea
    Precis så känns det för mig med.....
  • Miffi

Tror inte det blir något denna gången heller Så nu ska vi lägga det på is ett tag... Tråkigt att det ska ta sådan tid Tror att jag har för mycket och för sega flytningar föratt det ska funka.
    Jag var bara tvungen att gnälla av mig lite

Grattis alla som nu väntar bebis, kul att det är så många som ev får "rätt" kön

• Miffi

Igår kväll mådde jag illa och hade ont i vänstra bröstvårtan.... Vet inte om det är något men hoppas ju. Har bim 23/3

♥Liam & Oliver♥
  • Miffi
    telma64 skrev 2010-03-21 10:13:59 följande:
    någon som har erfarenhet av att ha som vid ÄL fast det är dags för mens?jag har lika mycket segt som vid Äl nu kan även bygga broar som vid Äl, men ska ha mens egentligen nu i dagarna? kan det vara en Äl till eller är det ett tecken på graviditet?
    Precis så har jag också så jag vill också veta Hoppas på graviditet för oss båda.
  • Miffi
    telma64 skrev 2010-03-21 18:22:23 följande:
    har du testat mera? eller du väntar till BIM eller efter?har BIm 23-25 mars..
    Nej jag har inte vågat. jag har också bim 23 mars så imorgon gäller det Men testar nog inte föränn två dagar efter bim om inte mensen kommer. Hade lite ont i magen idag så vi får se
    ♥Liam & Oliver♥
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke