Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Telma: Har du testa än? jag är så nyfiken om det blev ett plus
Telma: Har du testa än? jag är så nyfiken om det blev ett plus
Måste fråga er om det är någon som haft eller har moderkakan i framvägg. När kände ni sparkar, riktiga sparkar? Jag är nu i v22 och känner typ bara att hon vänder sig. Är så orolig över att något ska vara fel eller att jag förlorar henne, nu när vi äntligen ska få en flicka:(
Men grabbarna hade jag moderkakan i bakvägg och deras sparkar kände jag redan i v20.
Usch hatar tiden innan sparkarna kommer, för sedan vet man ju att det lever och har det bra
Skrållan - Hittar hon ingen snopp så är det en flicka. På min ena pojke syntes både snopp och pung jättetydligt och det var i v 18+2. Så lita nu på att det blir en flicka
Hoppas att dom ser en tydlig snopp eller snippa i v31 då Förstår att du är nyfiken nu när bebben inte vill vissa upp sig.
Min bebbe visade stolt upp sin snippa Går inte att ta miste på...
Man kan tycka vad man vill, men så länge man älskar det barn man får så är det väl ok att önska.
Jag hade känt mig lite besviken vid ul om det nu hade varit en pojke men det är ju klart att dom tankarna skulle vara bortblåsta vid förlossningen.
Men nu får jag ju en dotter och jag älskar inte mina pojkar mindre för det, det är ju mina barn och jag skulle gå genom eld och vatten för dom.
Dom som fortsätter tills dom får ett visst kön tycker jag är lite underliga men det är min syn.
För oss är detta barn det sista oavsett om det blivit flicka eller pojke.
Skrållan- Tänker på dig och hoppas att allt går bra:(
Skönt att det gick bra för dig skrållan