• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

Stort grattis getingflickan Hoppas att jag har samma tur och får en flicka

• Miffi
    MammaAmy skrev 2010-06-06 15:29:50 följande:
    Heej...
    här är man helt ny, men tråden känns väldigt "igen kännande" hehe
    själva har vi 2 pojkar. och är nu gravida, för 3 dje gången..och hoppas verkligen på en flicka

=))9
    Välkommen då sitter vi i samma båt Jag har också två pojkar och är nu gravid och hoppas att det blir en flicka nu.
    Vilken vecka är du i?
  • Miffi
    MammaAmy skrev 2010-06-07 13:05:03 följande:
    Oh, Vad kul!  =)
    Vecka 8 ,,,
    du då?
    jag är i v15 och lägntar så till ul 2/7 Hoppas då att det är en lite flicka men jag tror att det blir en pojke.
  • Miffi

Nu gör jag mig själv lite besviken Är nu helt säker på att det är en pojke. Väntan på ul känns lång
    Vill veta nnnuuuuu!

• Miffi
    lajm skrev 2010-06-09 11:29:36 följande:

Vad många som väntar sitt 3e barn nu. Och att ni tror att ni väntar en 3e pojke.
    Jag var också helt säker på att väntade en kille men tänk vad glatt överraskad man kan bli.

Ska alla ni kolla kön på UL? Om dom kan se det vill säga..
    Miffi - Det kanske är en liten tös därinne ändå. VIlket datum var det ni hade för UL?
    MMC - Vi hade också sex dagen före ÄL och vi väntar en tjej - så än finns det hopp

Vi har UL den 21 juni och även om vi vet könet nu ska det ändå bli kul med UL.

Har ul 2/7 men det känns ändå långt borta
  • Miffi

Klaraah - Jag har två underbara pojkar och är nu gravid igen, jag ska ta reda på könet när det blir ul 2/7 och är det en flicka är det ett under. För jag tror inte att jag kan få flickor känns som min kropp säger att nejdu det blir det inget av med...
    Fast det är klart att mirakel händer ju.
    Längtar så att få reda på vad det blir......

• Miffi

Usch sitter här och har lite ångest, vill så gärna att bebisen i magen ska vara en flicka men min innre känsla säger pojke. Vet att jag kommer älska detta barn lika mycket som mina andra barn. Men jag känner mig lite besviken om det inte visar sig vara en flicka på ul.
    Jag kommer ju ha lite tid på mig att vänja mig vid tanken att jag aldrig kommer få en dotter.
    Fy jag skäms föratt jag känner så här, men det kanske går över...

Inatt drömde jag att jag fick tvillingpojkar och var lite besviken över detta. Tur att det bara var en dröm , jag vet ju att jag bara väntar en bebis.

Gravhormoner i rusing tror jag

• Miffi

Klaraah - Nej då skulle upp till jobbet Men nu är jag ledig i två dagar JIPPI

• Miffi

Klaraah - Grattis gud vad roligt med en liten flicka Hoppas att jag får samma besked när jag ska iväg på ul

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke