Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Stort grattis getingflickan Hoppas att jag har samma tur och får en flicka
Stort grattis getingflickan Hoppas att jag har samma tur och får en flicka
Nu gör jag mig själv lite besviken Är nu helt säker på att det är en pojke. Väntan på ul känns lång
Vill veta nnnuuuuu!
Vad många som väntar sitt 3e barn nu. Och att ni tror att ni väntar en 3e pojke.
Jag var också helt säker på att väntade en kille men tänk vad glatt överraskad man kan bli.
Ska alla ni kolla kön på UL? Om dom kan se det vill säga..
Miffi - Det kanske är en liten tös därinne ändå. VIlket datum var det ni hade för UL?
MMC - Vi hade också sex dagen före ÄL och vi väntar en tjej - så än finns det hopp
Vi har UL den 21 juni och även om vi vet könet nu ska det ändå bli kul med UL.
Klaraah - Jag har två underbara pojkar och är nu gravid igen, jag ska ta reda på könet när det blir ul 2/7 och är det en flicka är det ett under. För jag tror inte att jag kan få flickor känns som min kropp säger att nejdu det blir det inget av med...
Fast det är klart att mirakel händer ju.
Längtar så att få reda på vad det blir......
Usch sitter här och har lite ångest, vill så gärna att bebisen i magen ska vara en flicka men min innre känsla säger pojke. Vet att jag kommer älska detta barn lika mycket som mina andra barn. Men jag känner mig lite besviken om det inte visar sig vara en flicka på ul.
Jag kommer ju ha lite tid på mig att vänja mig vid tanken att jag aldrig kommer få en dotter.
Fy jag skäms föratt jag känner så här, men det kanske går över...
Inatt drömde jag att jag fick tvillingpojkar och var lite besviken över detta. Tur att det bara var en dröm , jag vet ju att jag bara väntar en bebis.
Gravhormoner i rusing tror jag
Välkommen till oss
Klaraah - Nej då skulle upp till jobbet Men nu är jag ledig i två dagar
JIPPI
Klaraah - Grattis gud vad roligt med en liten flicka Hoppas att jag får samma besked när jag ska iväg på ul