• Miffi

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

timmra skrev 2010-02-20 10:13:14 följande:
    HEJ! stort grattis till er som har ++++++++++++ på stickan och grattis till er som har fått en bebbe. Ni andra får kämpa på, så ska ni se att det snart blr ett + för er oxå. Snälla, kan någon förklara förkortningen BIM..är ny här.
    BIM = beräkna inte mens
    Alltså dagen du ska ha din mens men den förhoppningsvis uteblir
  • Miffi
    Jag vill också plussa Känns som min kropp tycker att vi inte ska ha fler barn...
    Men men hoppas nästa månad då
  • Miffi
    Valkyrian1 skrev 2010-02-22 11:33:40 följande:
    Skriver lite snabbt innan vi åker till busfabriken. Hon som gjorde såg könet. Först och främst var bebisen som en 38 veckors bebis. Bebisen vägde ca 3100. så inte såå för stor ännu. Sen såg hon en pung!!!! Så vi väntar en POJKE. Men man törs ju inte tro 100 % på det.// Kram
    Precis så var det för oss när vi väntade våran andra son. Bm såg en pung och ut kom en pojke Grattis och hoppas att det förblir en pojke
  • Miffi

Någon som vet hur många bisolvon tab man ska ta per dag?
    Jag tänkte börja med dom nu eftersom mensen är över.
    Denna gången ska jag plussa!!!!!

♥Liam & Oliver♥
  • Miffi

Ja ha då var det dax igen då inväntar äl den 9 mars. Så nu testas det varje kväll

♥LIam & Oliver♥
  • Miffi

Har en lite fråga när hur ska det se ut på äl testet innan äl? Jag har äl på måndag och började testa för några dagar sedan. Ett svagt streck och ett starkt. Kommer det att bli starkt på söndag eller måndag?

• Miffi

Ganska starkt utslag på älstickan igår så nu vet jag att det snart är dax för äl. Ska testa senare idag och se, har äl imorgon Hoppas att vi prickar in den nu

♥Liam & Oliver♥
  • Miffi
    telma64 skrev 2010-03-08 12:49:33 följande:
    struntar du i flickan nu och kör på Äl dagen för att det bara ska bli barn nu?lycka till hoppas det blir en liten tjej ändå och att det verkligen tar sig för dig denna gången, håller alla tummar och tår för dig
    Har äl imorgon tror jag men inget positivt ältest ännu. Just nu känns det som jag bara vill bli gravid men det är klart att jag gärna vill ha en flicka
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke