Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Sen har väl diskussionen pågått lite nu och då när ngn svarat dej etc.. Men kom inte o säg att ngn snackat skit om dej i denna tråd,det va du som öppnade den diskussionen från början!?
Jag vet att du hängde här innan dit MA,men som ngn skrivit,varför göra det om du nu hyser sånt agg och absolut inte tror på sådant "vi håller på med"?
Vi ska självklart respektera din åsikt och du vår! Många har "lyckats" med att få "rätt" kön o vad gäller din syster så kan hon haft äl ngt senare än hon trott och vissa råd anser att man ska ha sex efter äl för flicka,så det är inte så märkligt!
Tusen gånger har typ alla skrivit att SJÄLVKLART kommer vi älska en pojke exakt lika mkt! Men det verkar inte gå in.........
Jag säger inte att det är fel, men jag tycker det är överdrivet att tro på allt det där att tex tranbär ska hjälpa att få ett visst kön eller att dricka det eller ha sex i den ställningen istället för att bara vara glada och tacksamma att ni faktiskt har förmågan att bli gravida till skillnad mot en massa barnlösa kvinnor.