Elsans skrev 2010-08-02 18:26:31 följande:
Nej, du har inte gnällt om just att skaffa ett visst kön i andra trådar. Du har skrivit i en annan tråd som jag har läst att man ska vara tacksam över att kunna få barn öht när tråden handlade om planering. Att man planerar kön innebär inte att man inte är tacksam.
Att folk har skrivit om dig i denhär tråden innan hade jag ingen aning om, jag kom precis hit, förstås är det inte ok.
Så. Nu tänker jag inte diskutera detta med dig mer utan skriva om det tråden faktiskt handlar om för uppenbarligen kommer vi ingenstans och jag vill inte paja tråden.
Du började skriva om mig se inläg 1488 om du glömt det och jag tycker det är respektlöst att dra upp det i en tråd jag inte är i särskilt ofta som du märkt och dessutom när du ser i fotnoten min vad som hänt och innehållet i en av mina senaste inlägg.
Ska jag respektera dig ch er och er önskan så kanske du ska även respektera mig för att få respektera, man kan inte bara kräva av andra och inte ge nåt själv.
Jag har inte gett mig in i andra trådar på planerar barn för att diskutera detta ämne eftersom jag anser att jisses, var tacksam att du kan få barn människa så jag brukar hoppa över såna trådar men de poppar upp gång på gång och har jag en dag då jag nyss testat negativt och besvikelsen är totalt för fenhundrafemtielfte gången i ordsningen och denna tråd poppar upp igen så kan det väl ha hänt att jag kanske bara har skrivit Var tacksam och sen dragit igen. jag tror det är vanlig mening bland barnlösa, läser det i trådar inne på svårt att få barn, men du kan fråga en barnlös person vad denna önskar sig mest om det är 1. Pojke 2. Flicka eller 3. Barn, är ganska säker på att svaret blir barn från de flesta av de som svarar.
Som sagt att skriva om mig i tråden och sedan inte ens minnas det och inte förstå är minst sagt märkligt.
Som sagt är inte här för att förstöra eller tjafsa som nån kallade det utan för att fråga vad som förrsiggår här när man vänder ryggen till. Tycker man inte diskuterar enskilda personer på detta sätt, det finns inbox för det.
Varför anmäla då? Ska jag anmäla alla som tycker annorlunda än mig? ger ni respekt får ni respekt. Förstår inte alls vad man ska anmäla för. Förklara gärna du som drog upp det på sidan 149?