• jeanyn

Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)

Lysa - Jag kan fortfarande imorgon, om det inte blir en natt utan sömn förstås. Sagami kan jag testa. Jag skriver här på morgon om jag inte kommer. Annars kan vi träffas vid Sagami vid 11

Sofia76 - Hänger du med på lunch imorgon?

Angående jul så kommer vi fira julafton här hemma. Jag har sagt att de som vill träffa oss får komma hit för jag orkar inte åka nånstans med alla barn, paket och packning. Vi har alltid varit nån annanstans och aldrig hemma så det ska bli skönt. Makens syskon med familjer kommer troligen och min syster, mamma och hennes make. Så vi blir många... 

Vincent 2005, Vilgot 2007 & Algot 2010
  • jeanyn

Lysa - Jag åker ner på stan idag och träffas gärna för lunch.

• jeanyn

Trevligt Lysa. Jag är nere på stan vid 10, har endel ärenden jag med, vi kanske dyker på varandra tidigare nånstans.

• jeanyn

Usch då för magsjuka. Hoppas du kryar på dig snabbt. 

Här har vi influensa och förkylning, men hellre det än magsjuka. Min värsta skräck är när vi får magsjuka i famlijen, speciellt om vi vuxna är sjuka men inte barnen. Så ingen orkar ta hand om dem. 

• jeanyn

God jul på er alla

• jeanyn

Krya på er Lysa! Inte roligt med sjukdom på julen (eller överhuvudtaget förstås). Vi har haft första julen på 3 år utan magsjuka. Vilgot fick förkylningsastma på Annandagen istället.

• jeanyn

Hej alla! Längesen jag skrev nåt här, har varit bortrest 2 vändor med Algot. Först till Boden en vecka med tåg och sen till Sthlm en vecka med första flygresan. Resorna har gått superbra och A har skött sig fint. Däremellan har vi hunnit med att döpa Algot, även det gick finfint.

HannaMaria - Vi ska gå på babysim på tisdagar på simhallen, men jag tror vi hade kl.13.30. Ska kolla upp det. Vore ju trevligt om vi är i samma grupp

Om det blir fika utanför stan så har även jag plats i bilen, vi har numera en 7-sitsig. Och den är alltid hemma eftersom H alltid åker buss till jobbet.

Är det nån som vill ta en lunch på tisdag? Algot har tid på Bvc och sen tänkte jag gå till stan en sväng. 

• jeanyn

HannaMaria - Roligt Just efter 11 skulle passa för mig. Vart spelar ingen roll. Costas, Station, Åhléns?

• jeanyn

Den blir nog 11.15 innan jag med kommer till Åhléns. Sofia76, jag kan inboxa dig mitt nummer ifall det skulle vara nåt och SysterMaria du har ju mitt nr.

Svar på tråden Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)