Lysa - Nej det kan bli jobbigt med väntan i slutet för oss som är sist på listan, men vi kan ju ändå hinna få före en del av de innan oss på listan Eller så får vi starta en höst/vinter-tråd där vi är bland de första.
Tröttheten har inte lämnat mig heller. Jag är sjukskriven 50%, jobbar 2 eller 3 dagar i veckan och sover några timmar de dagar jag inte jobbar.
Ang smärtlindring så har jag under båda förlossningarna använt mig av andning så länge det gått, lustgas, TENS-apparat och tillsist har jag tagit EDA (epidural). Jag hade gärna fått ta den tidigare med andra barnet men de trodde att förlossningen skulle stanna upp. Båda gångerna har det blivit tvärtom, efter EDA:n har det startat på riktigt, från öppen 4cm till barn på drygt 2 timmar...
Vet inte än hur jag kommer göra vid nästa förlossning, ev blir det planerat snitt. Ska prata med en Aurora-barnmorska.
Loris - Alldeles säkert kommer barnen ha superroligt som 3 brorsor (om nu UL stämde). Min femåring tyckte dock att det räcker med 2 pojkar i familjen och frågade varför det kanske är en pojke till