Någon i Umeå som har BF augusti 2010? =)
Har du fått tid för snitt redan alltså? Jag har bara fått tid för inskrivning ena dan och så ska jag snittas dan därpå men får inte veta tid förrän vid inskrivningen.
Ja, det är ju ofta problem med tarmarna vid snitt så jag ska försöka göra det jag kan. Vill inte ha det som sist. Hade inte varit på toaletten på 2 v innan förlossningen/akutsnittet p g a att jag åt Citodon, och hade liksom släppt tanken och trodde och hade hört att förlossningen ger en lavemang och ser till sånt där... men så blev det inte och inte förrän sista kvällen på BB fick jag hjälp med det och då trodde jag ärligt talat att jag skulle sprängas.
Har mer dåliga än bra minnen från BB så jag hoppas att det blir bättre denna gång. Hoppas på att slippa stöta på en viss sköterska som både jag & maken tyckte var hemsk, en sån där som absolut inte ska jobba med människor och absolut inte på BB.
Så syskonet är bara 1,5 år? Rätt tätt emellan du m a o. Har ni fler barn?
När vi var till specen för bedömning fick vi reda på att det redan var ett snitt uppskrivet före oss och då brukar man automatiskt bli nr 2. Jag skrivs in på Fredagen eftersom snittet är på Måndagen
När det gäller minifom kan jag verkligen rekomendera preparatet. En bieffekt som det hade för mig var frekvent tömning av magen. Äter du citodon även denna gång? Det som brukar kunna orsaka en hel del obehag/smärtor erfter snitt är tarmrelaterade besvär såsom gaser och förstoppning så gör verkligen det du kan för att få ordning på magen. Är smärtorna i schack?
Jo, det bllir verkligen tätt med 1,5 år ...Jag har sedan tidigare en 10-åring från ett tidigare förhållande som just nu avlastar en hel del,,,men vår lilla tar desto mer tid och kraft som jag inte har just nu. Tack och lov för dagis! Så otroligt skönt att det är Måndag!