MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Tack för era värmande ord!
jo nu hoppas jag på utredning...men sambon vägrar delta så vet inte om det går nu. Han ville såå gärna ha barn men nu orkar han inte försöka mer för han blir så knäckt.
blogg adressen är www.metrobloggen.se/evsi
Evsi - beklagar verkligen!! Förstår att det måste vara såå smärtsamt och jobbigt (alltså smärta i hjärta)
Jag tycker det ju är jättejobbigt t.o.m bara med att inte ens få försöka bli gravid, kan inte tänka mig sen nåt värre än att sedan få bli det och det skiter sig....usch jag skulle gå under Kram till dig/er!!
Tänkte fråga om nån här inne vet var man kan få tag på raket och figurer från "små einsteins"?? Jolina älskar den serien och önskar sig en raket i julklapp. Vi har bara hittat på amazon.com men det var svindyrt! Nån som sett om det går att få tag på i sverige??
evsi: hur gammal är du?
Mumia: Tack ja det är ju en stoor besvikelse varje gång mensen kommer och man inte är gravid...så när man äntligen lyckas och det slutar så här...ja de e tungt!
Zasata: jag är 27 år
Nej Evsi inte igen
För oss blev det en bebis efter 3 missfall, vi hade dock rätt oplanerade försök.
Paraflax: Tack
Evsi: nej, vad tråkigt. Jag läser din blogg då och då.
Evsi, usch vad tråkigt med missfall igen, beklagar .