MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Idag får J vara hemma precis när hon ska ta på sig overallen så kräks hon 2 ggr. Nu har hon klätt på sig och gått ut i snön så jag lurar på om det inte var muffinsen och pepparkakorna hon åt igår som ställt till det.
Linnea äter inte heller som hon ska, kan ta upp till en timme för henne att få i sig maten om hon inte är riktigt hungrig. Hon leker och pratar och gör allt annat än att äta sen kan hon säga att hon är mätt efter 2-3 tuggor.
Linnea kan sätta på tvn men inte byta kanal. Måste ha 3 fjärrkontroller för att få igång allt (tv, boxer och surroundljudet) så det är väl lite för avancerat än så länge.
Hejhopp, inne o kikar lite vad som hänt sen sist ;) Är just nu på praktik på handkirurgens operation-kanonbra ställe...;)
Hej på er!
eftersom jag nästan alltid läser denna tråden från mobilen så skriver jag sällan (blir så bökigt)
Men nu sitter jag för en gång skull vid datorn...
Här går allt fint, Simon trivs på dagis och är en glad charmig kille som är väldigt lätt att ha att göra med.
Inte alls trotsig *peppar peppar* som han storebror var i den åldern... men det kommer väl.
Eftersom han har vart blöjfri i snart ett år och är väldigt duktig så har de flyttat han från 3års gruppen till 4-5 års gruppen på dagis... och det verkar han trivas bättre med... han var lite uttråkad innan.
I juni blir han storebror...om allt nu går som det ska... har ju fått 2 missfall i år..men såg det lilla hjärtat slå idag på vul *lycka*