MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Evsi
Nej, vad tråkigt. Stor kram!
syrra, superfina foto, hon är ju bara för söt!
Evsi, fin kille du har också Han ser äldre ut, men det är kanske skjorta som gör det...
Zas, dina är jätte söta de med.
Skoj med fotograf i släkten! Stora killen.. Fattar inte att L är över ett år dock!
De har vuxit till sig en hel del våra barn
Hittade en bildtråd på våra godingar för 3 år sedan
www.familjeliv.se/Forum-11-264/m22105321.html
Evsi- ush vad tråkigt med missfall. Håller tummarna för att det går bättre nästa gång.
Här har vi åkt på magsjuka hela familjen. Den enda som verkar ha klarat sig är Daniel. Nu är det äntligen bättre, så imorgon blir det dagis för Julia och jobbet för mannen
Kram till Evsi, jag har ju läst din blogg!!!
syrra: vad kul att se
Nu har V bestämt sig för vad han ska vara på lussefirandet. Hans storasyster ville vara Lucia och han ville också vara det, men så passade inte Luciakronan så då ska han vara tärna istället
Och igår när jag beställde julkläder så skulle han ha kjol . Men jag har redan finbyxor tll honom så jag är inte så sugen på att köpa nytt (annars hade jag gärna köpt kjol till honom. Då hade f&f och övriga släkten fått spunk )
Julia bad mig att ställa Daniel på golvet idag för att se om han skulle börja gå då. Det gjorde han så klart inte, så då tyckte hon att jag skulle lägga honom på magen för att se om han skulle krypa, när han inte gjorde det, la hon sig bredvid honom och började visa hur man gör