MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Usch vad leskit, ebba gör med så ibland men brukar inte hålla i me rän max 5 min och jag brukar försöka väcka henne..
Bjuder på en höstbild!
Bjuder på en höstbild!
Min Kevin använder fortfarande blöja när han bajsar samt på natten, någon mer ???
Memba: Ebba är helt fr på dag och natt och varit sen 2,5 års ålder. Men tror hon var rätt tidig.
Har en kompis var 4,5 åring har blöja på natten.
Simon har varit helt blöjfri sen förra julen... men hans storebror lucas hade blöja på natten tills han var nästan 4år
Linnea slutade med blöja på dagen förra sommaren och på natten nu i sommar. Hon hade också blöja ganska länge när hon skulle bajsa men bara hon hade gjort det på toaletten ett par gånger så ville hon inte ha blöja längre. Potta har knappt använts hon har hellre använt toaletten och vi har inte behövt någon ring heller.
Underbar höst dag idag, soligt och varmt så vi har varit ute och röjt lite på gården inför vintern. Har hunnit städa av inne också och tvättat ett par maskiner (den andra i nu) så nu känner jag att jag kan slappa resten av dagen om jag vill. Lite matlagning bara som måste göras och sista tvätten ska hängas.
Idag kommer min prinsessa hem efter att ha varit borta i en vecka. Saknar henne.
Julia blev blöjfri på dagen förra sommaren och på natten för ca 1,5 mån sen. Julias kompis bajsade i blöja rätt länge även efter att hon blivit torr på natten, men så fort lillasyster kom till världen slutade hon med det. Såg väl hur liten och hjälplös bebisen var och eftersom hon själv var stor 3,5 år så slutade hon med det