MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Ja jag har hela tiden tänkt att kolla upp Linneas eksem och nu är jag helt övertygad om att det var rätt tänkt, tack. Bokat tid på BVC på onsdag så vi får se vad de säger där. Just nu är i princip allt borta, har smörjt med hydrokortison på eksemen och hudkräm på hela kroppen dagligen ett tag nu och det hjälper ju men jag gissar att det kommer tillbaka igen om vi skulle sluta smörja.
Nej nu blir det ett bad med sambon för inatt åker han till USA och blir borta 3 veckor =(. Men jag har fullt upp så tiden går nog fortare än man tror.
Vi har fått en 1,5 åring över natten. Så där hejsan hoppsan. Men han sa inte ett ljud utan satt bara i knäet i typ en halv timme, sen kutade ruhnt med Ellan 1 timme, och sen bara däcka på 2 röda
Heo - Låter vettigt att försöka nå nått "slutgiltigt, måste ju tära på alla om man är ambivalent.
Men om jag förstod det rätt så var det nått speciellt som utlöste det? Tidigare han jag bara fått uppfattningen om att det varit "tiden". Det ställer ju saker i lite olika situationer också. Men får hoppas ni kommer fram till ett gemensamt beslut iaf - så "alla blir nöjda" sas.
Får hoppas V klarar sig utan att bli drabbad han med.
Mest i arm och knäveck men även upp på baksidan av låren och i ljumskarna. På vissa ställen är det bara lite prickar men mer rött i vecken och hon hade som två runda lite större fläckar strax under rumpan, ungefär där man sitter på toaletten men det har inte kommit tillbaka igen.
Omega 3 äter hon regelbundet Eya Q "tuggisar".
Just nu ser hon mycket bättre ut överallt, knappt nåt kvar men en tur till BVC imorgon får det bli ändå och höra vad de säger.
Mest i arm och knäveck men även upp på baksidan av låren och i ljumskarna. På vissa ställen är det bara lite prickar men mer rött i vecken och hon hade som två runda lite större fläckar strax under rumpan, ungefär där man sitter på toaletten men det har inte kommit tillbaka igen.
Omega 3 äter hon regelbundet Eya Q "tuggisar".
Just nu ser hon mycket bättre ut överallt, knappt nåt kvar men en tur till BVC imorgon får det bli ändå och höra vad de säger.