MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Johanna var visst lite trött Hon sover redan men så blir det när det inte sovs någon middag. Hon hinner inte komma till ro och sova på dagis nu när hon inte använder nappen.
I morgon är hon ledig så då ska vi gå till församlingshemmet och äta sopplunch och efter det är det barnsång.
3bus - Jag kan ju säga att Jolina har blivit bra mycket tröttare nu sen hon börja på "stora" avdelningen på dagis. Det är väl ett helt annat tempo där skulle jag tro. Middag äter hon nästan aldrig för hon är liksom för trött. Sista tiden på kvällen bukar hon få slappa vid tv'n och när playhouse disney "går och lägger sig" gör hon sig i ordning och somnar inom en mycket snar framtid
På måndag åker jag, gubben, Jolina, svärmor, sambos bror med familj till Spanien. Ska bli skönt!
heoo:
Hur ni än löser det hoppas jag det blir bäst
Heo _ ajdå. (Var för övrigt inte meningen att "dra ur dig" vad som hänt )
Nej det klart, då är det verkligen svårt. På alla sätt
Linnea vaknade en vända igår kväll och bara grät och grät och kastade sig hit och dit och gick inte att få kontakt med. Färstod att hon inte var riktigt vaken så jag bara tog henne i knät och satt med henne tills hon lugnade ner sig (5-10 min). När hon var lugn igen så tittade hon upp på mig och sa "varför sitter jag här?". Då fick jag ju bevisat att hon inte varit vaken. Har hänt nån gång förut att hon varit sån men lite obehagligt är det ju när man inte kan trösta eller få kontakt alls.