MajMammor 2007 15
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Hoppsan vi glömde visst att hålla koll på tiden.
Här samlas vi mammor som fick våra godingar 2007 som visar sin egen vilja och vi fyller på skaran av barn med syskon.
Men det är majmammor 2007 vi är
Äsch jag börjar vänja mig ;) jag hoppas bara jag ska slippa sjukskrivas igen nu när jag fått nytt jobb jag trivs på. Men är det inte äckligt? Hinner man alltid till toan? Kräks man länge varje gång? Mår man inte bättre efter första kräkningen då man kräks ett par gånger? Hur många gången kräks man normalt? Nu börjar ju tidningarna skriva igen och dom skriver ju bara om dom somkräks 30ggr på ett dygn ..,
zasata - jösses är det sååå illa med dn fobi? så du måste medicineras o allt?
man kan ju drabbas på olika sätt. Jag har turen *peppar peppar* att sällan bli drabbad, har väl skapligt immunsförsvar iom jobbet dom gånger det har hänt så har jag bara kräkts någon enstaka gång, kanske 1-4, tömmer tarmen löst och när jag väl sen är tom så blir det inge mer. Jag brukar ej få så ont i magen och allt är oftast över på 2 dagar, 1 tömningsdag och 1 återhämtningsdag. That´s me.
Jolina vet jag inget om. hon har aldrig haft magsjuka och bara tidigare kräkts en gång i sitt liv, då troligtvis pga förstoppning.
Idag har jag lyckats spärra min hotmail. Fick meddelande tidigare i veckan om att jag var tvungen att byta lösenord, vet inte varför men jag har haft samma sen jag skaffade mailen för en herrans massa år sedan. Varje gång jag loggat in sen så har jag nog skrivit fel lösenord vid första försöket och idag sa den ifrån att jag skrivit fel lösenord för många gånger. Har tydligen inte lagt in nån alternativ adress heller så återställningsmeddelandet går till den mailen som jag inte kan logga in på, smart... Lyckades tillslut hitta ett formulär med massa frågor att fylla i för att verifiera att kontot är mitt så jag hoppas att jag får tillgång till det snart igen. Har ju massor med mail och adresser som jag inte vill förlora.
ni får det ju inte att låta så farligt, hoppas inte det blir så farligt för mig med när jag väl får det.. skall börja med citalopram igen med mot det så kanske det blir lite bättre med.. dock väågar jag inte börja med medicinen om jag blir mer trött ont i magen också .. ja jag kan faktiskt skratta lite åt mig själv. men vill ju verkligen inte att barnen skall få det.
Igår var jag med om en riktigt otäck grej..! Orkar inte skriva allt igen, så kopierar bara mitt inlägg från bloggen och hoppas det är okej ;)
zasata; men guuu, inte klokt att vissa får skaffa barn
Zas - håller med föregående talare!!!
Memba - kul att se dig igen och grattis till nya lillpojken!!
I morrn ska jag o Jolina ut o resa Tåget ner till skåne för att hälsa på nya lilla kusinen. Hon tycker det ska bli såå spännande och har kramat sin far länge ikväll och förklarat: "pappa, jag kommer sakna dig...jättemycke! men jag kommer snart hem till dig igen, efter jag varit borta så här länge (visa en hel hand)"
Imorgon ska jag till Ulared
Får verkligen hoppas itne så många andra ska det - vore hemskt jobbigt och risken för panikångest ökar markant. Vore väl nått det