Inlägg från: FruNaftra |Visa alla inlägg
  • FruNaftra

Carlanderskatöserna del 19

Skrippo skrev 2010-09-03 11:43:57 följande:
    Vill den ska va regelbunden just för att det inte ska krångla. Gör ju ostimulerat. Och om den inte kommer som den brukar då känns ju chansken till att lyckas mindre. Eller har jag fel?
    Varför skulle chansen till att lyckas vara mindre om ÄL inte kommer regelbundet?  Näää det tror jag inte ett dugg på. Så länge du ägglossar har du lika goda chanser oavsett om din ÄL är regelbunden eller ej.
  • FruNaftra

Mulan, vad är det man ser på bilden? Mini i magen INNAN FET....menar du inte EFTER FET? (jag är trög) 

Längtans stina, GRATTIS. Vad underbart roligt   Hoppas du sätter en trend här inne för nu vill jag se en massa plus i denna tråd. Hur mår du????

Skrippo, vad bra att du ringde och pratade med dom på CA. Men bara för att man får omslag på ÄL testet i helgen så behöver det ju inte betyda att man får ÄL. De syftade på omslaget då bara va? Varför får inte ÄL dröja för länge? Vill de avbryta om ÄL blir sen eller....? Håller tummarna för dig. Och sushikatten också såklart.

Menhelvetet har inte kommit än. Jag blir så less....
    Får hoppas att den dyker upp i morgon istället. Då får jag börja injicera på söndag kväll.

• FruNaftra
    Skrippo skrev 2010-09-04 08:53:46 följande:
    Ingen ÄL ännu. BLÄ!
    Samma skit här......ingen mens. Jag ger snart upp.

Har någon hållit tummen för mig? Jag tror det har varit brist på det Rynkar på näsan

Skrippo, testa ikväll igen. Det sägs att hormonet produceras mer på kvällen så testa någon gång vid 8 ikväll vettja (försök hålla dig 4 h).
  • FruNaftra
    Vädur 78 skrev 2010-09-04 09:10:17 följande:
    Nu hålls tummarna för dig .... och Skrippo! KRAM
    Hjärta
  • FruNaftra
    Skrippo skrev 2010-09-04 10:21:45 följande:
    Jag är på dag cd 18.

Självklart håller jag tummarna för dig!!!
    Oki, då är du ju bara över det normala med 1 dag. Phu...trodde det var mer

Tack för tumhållningarna
  • FruNaftra
    Kulan10 skrev 2010-09-04 10:43:14 följande:
    Längtans Stina: Grattis till plusset!!!

Själv var jag på mitt första VUL igår. Allt såg bra ut hade 8 stora blåsor och några små. Nästa VUL blir på tisdag och sedan blir det äggplock på torsdag eller fredag. Spännande...
    ÅåÅÅååhh vad spännande
  • FruNaftra

Men vafan....  Skrikandes
    Vi får hoppas att det händer något ikväll eller i morgon. Ska du testa ikväll igen?

Skrippo skrev 2010-09-04 14:41:38 följande:
    Och ännu ingen ÄL
  • FruNaftra
    Skrippo skrev 2010-09-04 17:10:43 följande:
    HUr går det för dig då?

Ja jag ska testa igen ikväll...
    Ska bara hålla mig 4 timmar först....
    Hoppas verkligen att det får utslag ikväll.

Näru här står det stilla också. Det här har varit 4 väldigt långa dagar Rynkar på näsan
  • FruNaftra
    sushikatten skrev 2010-09-04 19:22:58 följande:
    Hej Alla! Ja idag så kom  tantröd och då är det bara att gå på det igen. väntar en månad. Känner att jag måste få lite distans. Pluggar och jobbar en heldel och inte helt lätt att hinna med allt och behöva oroa sig.

Skrippo: det stämmer att man inte alltid har äl. Det är skit som du säger att det ska ske precis när man behöver det. Håller  tummarna tills ikväll.
    Näää vad trist   Kramar till dig!!
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19