• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-01 10:11:23 följande:
    Hur långt innan har ni tjuvtestat?
    Tror det varit 2-3 dagar innan
    I väntan på FET
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-01 10:23:39 följande:
    Tänk om man skulle våga ........ Men jag vet inte. Gör jag det inte så har jag några dagar till som jag endå har hoppet om att vara gravid.
    Tänk på påsken oxå. Om du nu mot förmodan får ett minus så är de ju ovetandes om det i påsk om du inte tjuvtestar
    I väntan på FET
  • mulan
    håpefull skrev 2010-04-01 20:31:26 följande:
    Det finns 2 distanläkare i Norge som sammarbetar med Carlanderska så du kan ju göra dina behandlingar på Carlanderska via dom. På denna sidan finns dom längst ner

http://www.fertilitetscentrum.se/index.php?id=88
    I väntan på FET
  • mulan

Kryddan: Massa kramar till dig

längtar mycket: Hej kul att se dig . Ja op gick bra. Idag kom mensen så denna cyklen blir det FET . 2 månader tidigare än jag vågat hoppas på så jag är överlycklig

{#lang_emotions_sunny} TREVLIG PÅSK ALLA!!!! {#lang_emotions_sunny}

I väntan på FET
  • mulan

Tack så mycket !!!

I väntan på FET
  • mulan
    Resande skrev 2010-04-04 07:46:20 följande:
    Testade jätte svagt plus med CB i fredags men idag testade jag minus och jag har börjat blöda. Det har alltså gått åt helvete den här gången också.  Är så sjukt nere och jag kan inte förstå varför det inte vill funka?! Alla mina vänner har lyckats med FET och då har de flesta haft korttidsodlade och bara haft en eller två i frysen, men de har ändå haft turen att det funkat hela vägen. Jag är så grymt besviken och frustrerad. Nästa gång ni uppdaterar listan kan ni väl ta bort mig helt (utom i fått första barnet).  Lycka till ni andra!
    Åhh nej . Jag vill bannlysa alla minus. Massa kramar till dig!
    I väntan på FET
  • mulan

Släggan: * Kramar om dig *

I väntan på FET
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-05 19:54:39 följande:
    Nu går all viljekraft åt för att inte tjuvstesta Jag mår illa och är skit trött ( men det kan lika gärna vara biverkningar) Idag kunde jag inte käka Chilli ( det luktade skit, jag som alltid gillat chilli)
    Tycker det låter väääldigt lovande! Håller tummarna!!
    I väntan på FET
  • mulan
    Gummans mamma skrev 2010-04-06 18:20:36 följande:
    Hej på er alla!Är inne och tjuvläser lite emellanåt men har totalt lyckats missa Mulans op.Blev den tidigare? Kul att allt fungerar för dig, lycka nu till med FET!!!Själv kämpar jag med vikten och det går inte alls bra.  Funderar nu på om jag ska göra ett FET innan sommaren oavsett vad jag väger eller om jag ska vänta tills jag gått ner till mitt mål. Vet inte vilket?!? Någon som kan råda?
    Jag har själv missat mycket eftersom jag hade FL pause innan.

Nä OP blev som planerat i början av december. Men distansgyn kollade i min journal efter OP och upptäckte att de aldrig snittade i livmodern utan tog bort myomen från utsidan på nåt sätt. Därför behövde jag inte vänta 6 månader på FET

Är du kanske som jag som tröstäter när du mår dåligt?

När jag vill gå ner kör jag GI metoden. God mat . Tycker det är den bästa metoden, men den kanske inte passar alla.

kramar!
    I väntan på FET
  • mulan

Låt säga att jag får omslag på ÄL stickan på söndag. Vilken dag har jag då FET?
    I frysen tror jag att jag har 6 dagars blastocyst.

Lördag eller söndag?

I väntan på FET
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19