cotton skrev 2010-10-13 23:37:38 följande:
Tjejer, kvalitet är allt! Det räcker med ett guldägg! Men jag förstår er frustration., Det känns ju tryggare med ett fotnbollslag i frysen.
Idag var vi på Östra och träffade ansvarig barnläkare för att höra om eventuella orsaker till Cornelius död. Och ja, vi fick svar att det egentligen inte finns något svar. Men det är ju ett svar det med. Det var en liten pojke med perfekt kromosomuppsättning och jag hade inga infektioner i kroppen. Moderkakan var jättefin också. Suck, så vad säger man, vi hade osannolik otur... Men vi har blivit lovade fullt stöd under nästa (vågar man tänka så?) graviditet. Det känns otroligt skönt och viktigt.
Sedan utförde läkaren en undersökning på mig och hon var den mest hänsynsfulla och försiktiga undersökare "där nere" jag någonsin varit med om. Otroligt varsam. Hon var även väldigt noggrann och tittade på livmodern, kände, gjorde VUL och tittade på livmodern och på äggstockarna. Och då såg hon en slemhinna under uppbyggnad och att ett ägg höll på att mogna på höger äggstock. Så hon trodde på ÄL om några dagar och alltså mens (om vi inte lyckas själva då...
om lite mer än två veckor.
OM jag inte skulle få mens om två, tre veckor och inte var gravid, skulle jag ringa och så skulle jag få hormoner som satte igång min mens.
Jag är jättetrött nu och jag orkar inte läsa ikapp, men jag har läst om ert VUL Släggan och jag håller tummarna. Som 34an skriver, kvalieten är allt. Och 34an, jag håller alla tummar och tår och mina katters klor för att du får ett stort fett plus och en bebis som kikar ut sommaren 2011!!
Bra att ni kommer få extra stöd nästa graviditet... o ja man får säga det
Klart du ska bli gravid
Hoppas mensen kommer som den ska då om några veckor! KRAM