cotton skrev 2010-10-11 22:57:40 följande:
TACK alla för era fina tankar! Gud vad ni är fina och stöttande! *snyftar själv här nu*
Stunden med vår son var jättefin och jag är så glad att vi deltagit i varje process, att vi sett honom, myst med honom och verkligen tagit vårt tillfälliga avsked. Det hjälper i sorgeprocessen.
Lilla fröet, även om din ena äggstock slappar, kan den komma igång lite mer om några dagar. Vänta till nästa VUL!
Och som alla säger här, ultimat antal ägg är runt runt 10, för då får man ofta god kvalitet på dem. Så stressa inte eller oroa dig inte, för att du inte fick 50 ägg.
Jag håller tummarna för er!
34an, å vad nervöst, ja, håller med FruNaftra, nu borde bebben ha klamrat fast. Men det tar ju ytterligare några dagar innan du får tillräckligt med gravhormon i kroppen, så bli nu inte ledsen OM du skulle testa och OM du skulle få negativt nu. Jag tror du får ditt plus lite närmare TD.m
Konstigt det där vilka läkare man får... Jag är "tillskriven" Torbjörn, men hade honom bara på det första VULet. Sedan hade jag Margareta på äggplock och ET. Och sedan tittade Göran på Cornelius och gav oss tummen upp när han var 7 veckor gammal.
Lilla fröet, vi lyckades på vårt första försök. Jag tror det är lite olika där, men man måste tro på att någon gång är det ens tur.
Och varför inte denna gång liksom?
God natt vänner!
Jag vet inte om de växlar och kör var tredje vecka med äggplock eller nåt? Oftast försöker de nog så man har samma på ÄP och ET
Jag var ju väldigt rädd för ÄP eftersom jag hade en hemsk upplevelse mitt tredje plock i Linköping så jag vill ju gärna ha Göran eftersom det var han jag träffat mest och han sa innan om det gick så skulle han göra det och sen var det ju bara jag den dagen jag skulle plockas så det var inga problem att få honom då.........
Jag brukar ju alltid fråga vem jag ska till och säga att jag vill till Göran och det brukar inte vara några problem.