-
Underbart . Grattis!!!!Finns ingen ledig signatur skrev 2010-09-30 17:47:08 följande:Idag var jag på RUL , kul att få se dom små liven där inne, allt såg bra ut och nu är det bara att luta sig tillbaka och åka med
-
Träffat läkaren idag och jag är nu fortsatt sjukskriven 50% till jag går på havandeskapspenning 50% i början av november. Skönt!!
Nästa vecka får jag nog veta om det blir KS eller inte. Hoppas att det inte blir det
-
Ja det stämmer. Läkaren försökte tyda journalen från den operationen idag men kunde inte utläsa om eller hur de snittat i livmodern. Hon skulle tydligen träffa min OP läkare (som annars finns i Linköping) på torsdag så hon skulle fråga honom då.calcaneus skrev 2010-09-30 18:25:40 följande:KS? För att du har opererat myom eller? (nyfiken)
-
ja det är ju det jag helst vill.calcaneus skrev 2010-09-30 18:59:52 följande:Håller tummarna! Det är nog skönast efteråt om man fött på vanligt sätt.
-
Har pause från denna tråden ett tag. Men ni ska veta att jag håller tummarna för er alla oavsett var ni står i behandlingen eller graviditeter osv
Hoppas på många bebisar !!!
..... och på tal om bebisar. Jag har startat en liten omröstning idag angående vad det blev för kön på IVF bebisarna.
KOM IN OCH RÖSTA NI SOM LYCKATS!!!!
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55146387.html
-
Den 29:e anlände ytterligare en liten Carlandeska bebis !
kl 8.49 föddes vår lilla Ebba med planerat kejsarsnitt pga sätesbjudning. 48 cm och 3110 g och såklart världens sötaste .
På torsdag är det 5 år sedan vi började kämpa och det tog oss 9 försök (7 återföringar o 2 avbrutna försök) men nu är vår efterlängtade dotter äntligen här och vi är världens lyckligaste .
Ge inte upp och jag hoppas verkligen att ni alla i tråden en dag ska få uppleva denna lycka
Kramar
-
Tack så mycket !!!majsanna skrev 2011-01-02 20:28:50 följande:Stort grattis! Tror att vi har "såg" varandra i någon annan tråd precis då du blev gravid.
Du ger mig hopp!
Ja det var nån tråd vi sågs i. Jag har haft lite CA pause i höst annars har jag hängt en hel del här. Många nya i tråden nu.
Jag hoppas verkligen att att jag kan ge någon hopp med min historia. Vissa underverk tar lite längre tid att tillverka men när de väl är här är det värt all möda många gånger om. Det är ju långt ifrån alla som lyckas på någon av de 3 första försöken.
Kramar!Tack så mycket !!!!!FruNaftra skrev 2011-01-02 20:29:58 följande:STOOORT underbart grattis till er fantastiska Ebba. Jag blir så glad för er skull. Fantastiskt. Världen får träffa ytterligare ett mirakel
Njut och ta hand om er!
KRAM
Ja hon är verkligen ett mirakel
Kramar!Tack så mycket !!!sydney skrev 2011-01-02 20:37:02 följande:Mulan: grattis till er lilla dotter! Vilket mirakel som ni har kämpat.
Fint namn ni har gett henne (har själv en "liten" Ebba här hemma).
Ja Ebba är ett fint namn och inte så jättevanligt här. Inte uttjatat som vissa namn blir ibland.
Kramar! -
Åhh tackFruNaftra skrev 2011-01-02 20:58:00 följande:Jag blir alldeles tårögd när jag läser detta. Jag är sååå glad för din skull. ÅÅhh...vill krama dig!!! Hoppas på att få se bilder på miraklet snart!!!!
Här har kommit många glädjetårar de senaste dagarna. Bara jag tittar på mitt lilla söta mirakel kommer dom.
Bild kommer nog snart . Många som väntar på det nu
Kramar! -
cotton skrev 2011-01-02 22:54:02 följande:ETT STORT GRATTIS till er alldeles enga fantastiska och underbart fina mirakel!!!Resande skrev 2011-01-02 21:48:14 följande:Mulan stort grattis till ert lilla mirakel!! Fint namn ni valt också. Kan tänka mig att det är svårt att slita blicken och få något annat gjort än bara stirra på er fina tjej.Tack så jättemycketFylgja skrev 2011-01-02 22:54:39 följande:Å så härligt att höra!!! Stort stort grattis! Jag har faktiskt haft dig och din historia i tankarna när jag har tyckt att det känts hopplöst.
Ja jag skulle kunna sitta och bara titta på henne 24 timmar om dygnet. Detta är verkligen kärlek och lycka!!!! -
Tack så mycket!!!! Får se när bild kommerLito skrev 2011-01-03 12:45:52 följande:mulan: GRATTIS till ert lilla mirakel. Va underbart!
Ja, det vore roligt att se en bild! Kramar