• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Tack så jättemycket alla !!!!!!

Toppenloppan: va?? Nu hänger jag inte med.... Obestämd

♥ Ebba ♥ Pamse BF 4/1-13 ♥
  • mulan
    L M skrev 2012-05-01 13:47:24 följande:
    Vad roligt Mulan!! Massor av grattis! Pa Lucia fick vi en liten lillasyster med hjalp av CA, kanns fantastiskt att vi faktiskt lyckats bli tvabarnsforaldrar, tack Ca! Lycka till med allt nu, haller tummarna, kram
    Tack så mycket !!! Åh grattis till er oxå!!! Du har bytt nick va?? Känner ju igen din bild så vet vem du är
    Visst är de fantastiska på CA

Ni bor fortfarande utrikes ser jag på din text . Hoppas att allt är bra med er. Kramar!!!
  • mulan
    Toppenloppan skrev 2012-05-01 16:06:40 följande:
    Mulan: Nej, det förstår jag slant på tangenterna så 2 blev 3.....
    Hahaha Ok då hänger jag med
    Tänkte att nu vet du mer än jag eller ser in i framtiden till mitt VUL sen å vet att det är tvillingar eller nåt . Fick ju bara ett ägg tillbaka, men man vet ju aldrig. En väninna här hemma som gått på CA fick enäggstvillingar för nån vecka sedan
  • mulan
    mmiaa skrev 2012-05-01 17:05:47 följande:
    Grattis Mulan, så underbart!!!
    Tusen tack Mmiaa!!! Hoppas att det smittar över kommungränsen så du oxå lyckas
  • mulan
    Lito skrev 2012-05-01 21:17:46 följande:

Stort GRATTIS mulan! Vilka underbara nyheter! :)

tack så mycket !!!
  • mulan
    Csillag skrev 2012-05-02 07:50:53 följande:
    Mulan: Verkligen jätteglad för din skull.Skoj att ni klarade syskonförsök på första FET efter fått kämpa så för att lyckas bli gravida med Ebba,.
    Nu får Ebba ett syskon runt sin födelsedag.
    Bebis blir beräknad samma datum som Ebbas födelsedag va??
    Tack så mycket . Ja jag hoppas ju verkligen att detta går hela vägen nu och inte slutar i MF. Har haft 2 MF innan. Men större chanser än den vi har nu får vi inte igen....
    Ebba var oxå beräknad den 4 januari men föddes den 29 december med planerat KS pga sätesbjudning. Denna gången blir det nog oxå KS, pga att jag nu har gjort 2 snitt i livmodern (opererade bort myom 1 år innan Ebba föddes). Det gör att min livmoder riskera att spricka vid ett värkarbete. Så snittet blir nog de dagarna runt Ebbas 2 årsdag. Får läkarna bestämma blir det nog den 29.e för de vill göra snitten v 39+0. Men då kommer jag protestera
  • mulan

Csillag: Hoppas att akupunkturen fungerar. Många lyckas ju efter att ha prövat, men sen vet man ju inte säkert om det beror på det eller om dom hade lyckats ändå. Men tror man på det så kan det nog hjälpa

mmia: Lycka till på FET!!!!!!!!!!!!! Ska hålla tummarna för dig!!! Å kul med 2 st tillbaka. Inte många på CA som får det

Hemflyttad: Tack så mycket!!!!!!!!
     Nä det låter inte så jättekul att renovera med en nyfödd. Är väl det enda positiva i vårt fall att vi hann renovera de mesta innan vi lyckades få barn. Lycka till när det är dax!!!

Majsanna: Kram ♥

• mulan

mmiaa: Ett stort stort grattis till ruvarstatusen . Håller tummarna stenhårt för att det ska gå hela vägen!!!!
    Fortsätter nysa gravidbaciller över kommungränsen . Kramar!

lillis: Grattis till kommande starten! Hoppas att ni får ett helt fotbollslag till frysen. Kan vara bra om man vill ha många barn . Lycka till!

• mulan
    L M skrev 2012-05-10 06:19:51 följande:
    Ja, heja CA! :) Tack vi har det bra, lite hektiskt emellanat att ha tva ;) men skont att var kille redan hunnit bli 4,5 ar sa han klarar sig mkt sjalv. Laser har inne ibland, kul att se hur det gar for er,  men skriver sallan. Ja, vi bor fortf utomlands :) Flyttade fran HK till Taipei i Taiwan i augusti forra aret. Vi trivs bra, men saknar allt HK ibland. Nu ser vi fram emot att komma hem till Sverige over sommaren :) alltid lika roligt! Kram och lycka till med allt <3
    ps. det fick bli en forkortn av gamla nicket...  
    Tack så mycket!!!!

Ja det måste vara stor skillnad på 1 och 2 barn. Sen en 3.e kanske det inte blir lika stor skillnad.
    Saknar ni aldrig att bo i Sverige? Kommer ni i framtiden att flytta hem permanent tror du?
  • mulan

mmiaa: Hej på dig!! Tror allt att jag såg dig idag . Var du möjligtvis på Vårrullar och Thai och hämtade mat ikväll?? Måste varit du annars har du en dubbelgångare . Kramar och till dig och pluttisarna i magen!!!

Csillag: Detsamma även om det var en väldigt kort träff . Försöker låta bli lyften så gott det går, men har ju en dotter som gärna blir buren Obestämd. Hon väger endel hon med. Men i morgon får sambon ta det där säckarna för då sa det planteras
    Konstigt att dom inte hade Trombyl. Det är ju en väldigt vanlig blodförtunnande som många andra äter oxå även de som inte är IVF:are.. Sist jag hämtade i G fanns det iaf.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19