Carlanderskatöserna del 19
Tack så jättemycket alla !!!!!!
Toppenloppan: va?? Nu hänger jag inte med....
Tack så jättemycket alla !!!!!!
Toppenloppan: va?? Nu hänger jag inte med....
Stort GRATTIS mulan! Vilka underbara nyheter! :)
Csillag: Hoppas att akupunkturen fungerar. Många lyckas ju efter att ha prövat, men sen vet man ju inte säkert om det beror på det eller om dom hade lyckats ändå. Men tror man på det så kan det nog hjälpa
mmia: Lycka till på FET!!!!!!!!!!!!! Ska hålla tummarna för dig!!! Å kul med 2 st tillbaka. Inte många på CA som får det
Hemflyttad: Tack så mycket!!!!!!!!
Nä det låter inte så jättekul att renovera med en nyfödd. Är väl det enda positiva i vårt fall att vi hann renovera de mesta innan vi lyckades få barn. Lycka till när det är dax!!!
Majsanna: Kram ♥
mmiaa: Ett stort stort grattis till ruvarstatusen . Håller tummarna stenhårt för att det ska gå hela vägen!!!!
Fortsätter nysa gravidbaciller över kommungränsen . Kramar!
lillis: Grattis till kommande starten! Hoppas att ni får ett helt fotbollslag till frysen. Kan vara bra om man vill ha många barn . Lycka till!
mmiaa: Hej på dig!! Tror allt att jag såg dig idag . Var du möjligtvis på Vårrullar och Thai och hämtade mat ikväll?? Måste varit du annars har du en dubbelgångare . Kramar och till dig och pluttisarna i magen!!!
Csillag: Detsamma även om det var en väldigt kort träff . Försöker låta bli lyften så gott det går, men har ju en dotter som gärna blir buren . Hon väger endel hon med. Men i morgon får sambon ta det där säckarna för då sa det planteras
Konstigt att dom inte hade Trombyl. Det är ju en väldigt vanlig blodförtunnande som många andra äter oxå även de som inte är IVF:are.. Sist jag hämtade i G fanns det iaf.