Släggan skrev 2010-10-08 22:55:56 följande:
Precis kommit hem från en nykter AW...så blir det när man bor på landet...då får man välja sina taxikvällar väl :) Visst är det skönt att avreagera sig med att spy lite galla åt alla hurtfriska som tycker vi ska slappna av så kommer allt ordna sig... Denna IVF omgång har vi inte pratat med någon. Vi var väldigt öppna de första gångerna, men nu orkar vi bara inte med alla kommentarer.
Va kul att vi är 3 som sprutar på samma dagar. När har ni tid för VUL för koll? och på vilken dag har ni tidigare fått åka på ÄP? Jag har tid för check sprutdag 8 sedan kunde det bli äggplock allt från sprutdag 10-14. (under förutsättning att det finns 3 eller fler äggblåsor)
Välkommen Dallas
Jag har vul-koll torsdag den 14/10, dvs sprutdag 9 och jag har fått preliminärt ÄP någon gång under vecka 42, förmodligen i början av veckan (om allt ser bra ut är väl bäst att lägga till).
Vid mina tidigare ivf:er har jag gjort lite fler vul- jag tror att jag gjort något på dag 6 och sedan ett till dag 9 eller så. ÄP båda gångerna på dag 14 (om jag läste rätt i mina anteckningar- minnet har jag helt slutat att förlita mig på)
Känner ni av något i äggstockarna ännu? Jag känner ingenting alls.....kommer inte ihåg hur det har varit de båda tidigare gångerna.
Kram till alla!