• didda

Carlanderskatöserna del 19

Ingen blödning i sikte ännu. Förra gången kom den på sprutdag 10 och det är dte ju idag så vi får väl se om den dyker upp. Ni som sprayat flera gånger- har blödningen kommit samma dag eller varierar det?

Är det någon som vet hur Skrippo mår? Hon hade ju testdag den 22/9, har jag missat något inlägg eller har hon inte varit här?

• didda

Skönt att höra att Skrippo verkar må bra!

Kryddan71: grattisi till ruvning! Tumhållning påbörjas

Fru Naftra: GRATTIS! Vilken lysande utdelning! Hoppas du snabbt får ett tillbaka nu då!

Ingen mens i sikte för mig ännu och den mensvärk som jag kände för några dagar sedan har försvunnit...å andra sidan vet jag jui nte om det var mensvärk eller spraybiverkning jag kände...jaja, bara att vänta...tänk att man börjar bli ganska van Ha en bra kväll tjejer!

• didda

Släggan: idag är beräknad dag för min "vanliga" mens så jag gjorde faktiskt ett grav-test imorse. Jag tänkte att om ifall så vill man ju inte spraya mer än vad man redan gjort.....negativt förstås Tänk att man aldrig slutar hoppas....och att man aldrig slutar bli besviken...jag menar- man borde ju vara härdad vid det här laget men ändå blev jag skitledsen.....jävla skitdag!

Och ingen jävla bortfallsblödning i sikte heller. Usch!

• didda

Oj vad det skrivs mycket i tråden! Hänger inte med i svängarna riktigt så jag säger grattis och heja heja och skickar kramar och håller tummar så mycket jag kan så jag inte glömmer någon

Själv väntar jag fortfarande på blödningen men icke det minsta tecken har jag fått! Snart blir jag ARG!

• didda

släggan: känner inte ett skit! Jo, jag är på skitdåligt humör men det är nog mest för att blödningshelvetet inte har kommit! Det verkar ju som att Synarela inte funkar på mig, jag borde kanske ha haft Suprecur den här gången också...fasen, nu verkar det ju som att hela planeringen spricker.....skit också!

Ursäkar ett superneggoinlägg ;-(

Ha det bra alla tappra kämpar i tråden!

• didda

akita06: åhh, det var skönt att höra! Nu blev jag genast lite gladare! Jag är på spraydag 14 idag, jag tycker jag läser överallt att alla får blödningen på dag 7-10 och även min läkare sa att den borde komma inom 14 dagar men kanske det inte är helt ovanligt att det dröjer längre alltså.....enligt planen så ska jag börja med sprutorna på onsdag (6/10) så det är ju inte så många dagar kvar...kommer den inte får jag ju inte börja med sprutorna... 

• didda

Tack för pepp tjejer! Blödningen har äntligen kommit! SÅ skönt, nu behöver jag inte vara orolig för sprutstarten! Yippieee!

Vädur 78: grattis till utslag! Vad skönt!

• didda

släggan: skönt att allt såg bra ut! Då fortsätter vi att följas åt! Jag börjar också med sprutor på onsdag ju! Jag ska dock ta gonal-f som är en förifyllt sprutpenna så jag slipper blanda själv. Tur för mig!

Jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att kommentera allas inlägg men jag har så himla svårt att hålla koll på alla vem som varit med om vad och var i processen alla befinner sig osv. Det är svårt när man kommer ny såhär till en tråd tycker jag! hoppas ingen tar illa upp för att jag mest skriver om mig själv och är dålig på att peppa andra. Skickar kramar till ALLA iaf, en kram mår man ju bra av oavsett om man har det tungt eller om man har flyt

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19