• sydney

Carlanderskatöserna del 19

Happiness; trist at du inte fick något till frysen men du ska se att det här går vägen och att bara ett ägg behövs!

Hur stora ska blåsorna vara innan det är dags för ÄP?

Jag ÄR på jobbet idag, det kan man inte tro med tanke på hur mycket tid jag lägger på FL....

• sydney

Vädur78: tack för peppning! Det som oroar mig är att ett par var ganska stora och sedan resten så små... det lät inte så bra. Var alla dina ungefär lika stora?
    Förresten, är det någon som vet om förkylning kan påverka behandlingen negativt?

Det känns som om jag har hundra frågor idag... tur att FL finns!

• sydney

Sushikatten: tack, det lugnade mig lite! Allt är så nytt eftersom det är första gången för mig så jag vet inte hur det kan vara. Grattis till bra ÄP! När blir ET?

• sydney

mirakelbarn: nej vad jobbigt. Är så ledsen för din skull.

Jag var på VUL idag och det går sakta framåt, börjar snart tro att det inte blir nåt av det. Men läkaren tycker inte det är någon fara än så länge, måndag verkar han tro att det blir ÄP. Då blir det sprutor typ 16 dagar. Ska på nytt VUL på onsdag så får väl se efter det. Jag har EN stor äggblåsa och den kommer vi nog inte kunna använda för de andra måste hinna växa ikapp. Har 9 st som är 10-12 cm. Jag får fortsätta med samma dos så får vi se vad händer.

• sydney

Nu har jag fått tid för ÄP på måndag. Var på VUL idag igen, blåsorna växer fortfarande sakta (tycker jag). Hade 11 blåsor som han mätte och de flesta var runt 12-15 mm men 5 dagar kvar till ÄP så det händer väl lite tills dess...

vi ska vara där kl 07,.45 på måndag så vi får åka hemifrån ca 2 timmar före. Är det lätt att hitta till CA? Vi kommer söderifrån på E6... Ska bara hitta någon snäll vän som kan lämna dottern på dagis kl 06.30 så ska det nog gå bra.

• sydney

Vädur: tack för info Då ska vi nog hitta!

Mirakelbarn: livet är orättvist, jag har aldrig haft MF så har aldrig varit i din situation. Hoppas det går bra nu och att allt kommer ut så du kan börja bearbeta er förlust.

• sydney

Lycklig vill ha mer: håller tummarna idag!

Nu åker vi till Kolmården imorgon bitti, till på söndag, hoppas kunna slappna av och njuta av några dagar tillsammans med mannen och dottern.

• sydney

Happiness: vad är det jag läser. Det är så ledsamt, och så fruktansvärt orättvist. Varför kan vi inte få vara lyckliga? Kramar om...

• sydney

mulan: grattis till pyret! SKönt kan jag tänka mig att få se det lilla livet igen. VIlken vecka är du i nu?

Lycklig vill ha mer: men 50/50 chans är ju kanon! då håller jag tummarna för att det ska bli pluss om ett par veckor! Kul att du fick med en bild på embryot.

• sydney

Nu har jag varit på ÄP. De var så snälla och gulliga på CA och det var lätt att hitta dig. Av 12 blåsor blev det 7 ägg... får hoppas något blir befruktat nu bara. Har fått tid för ET på lördag men räknar med att de ringer imorgon och säger att det blir onsdag istället. Allt gick snabbt och bra i alla fall, kändes inte så mycket. Tror jag kan jobba imorgon i alla fall, men det blir en nervös väntan vid telefonen...

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19