Inlägg från: ceropegia |Visa alla inlägg
  • ceropegia

Carlanderskatöserna del 19

Calcaneus: Härligt att det blev så många!! :)

Undra varför vi har så stort bortfall... Kanske därför vi inte lyckas själva..nått går fel i befruktningen och det blir tidigt missfall kanske.. Vem vet..

• ceropegia

Fiji: Jo, det är ju så... Jag verkar vara jättefertil när de väl petat in ett embryo...2 IVF har lett till 2 graviditeter..så det är nått vi inte klarar själva helt enkelt.. Trist att ni får så många fina embryon och att FET inte fungerar sedan :( Kroppen är komplicerad..

• ceropegia

Vädur: Skumt... Kan det vara sköldkörtelsproblemen? Konstigt att så många embryon faller bort.. Önskar att forskningen hade nått längre fram..så man iaf kunnde få ett svar..

• ceropegia

Mirakelbarn: GRATTIS! Måste kännas skönt! Håll tummarna för mig på onsdag också..där är det tillbaka till CA för VUL för min del...*nervös*

• ceropegia

Vädur: TACK! :) Är han fortfarande lika snäll och sover mkt? Molly är i en riktig trotsålder nu, det tär på krafterna att vara trött-gravid..och ha nån som slänger sig på marken och gapar hela tiden...tur att hon e så söt ;)

• ceropegia

Mirakelbarn: Tack! Jo..det känns..kan man väl säga.. Men de är för goa (stundtals) ändå :) Nu sover skruttan middag..så jag passar på att pusta ut :)

• ceropegia

Mirakelbarn: Tack! :) Det gick superbra!!!

Liten i magen var idag 8,5 mm och vi såg hjärtat picka så fint.. MEN.................................................. Han tyckte sig se en skugga....... Så det blev ett nytt VUL inbokat 31/5 för att utesluta enäggstvillingar.... blev lite chockad..... Har inte ens tänkt tanken..eftersom de bara satte tillbaka en blasto..men det är klart att det alltis kan bli enäggs....tror dock inte att det är nått..men kan inte släppa det för ens efter nästa VUL..

• ceropegia

Mulan: Fick inget svar på det du frågade..jag var bara så ställd att jag blev mest..tyst.. Kommer hålla tummarna för dig imorgon, men det kommer gå bra skall du se!

TACK för alla grattis! Men än är det långt kvar känns det som innan man vet om den är här för att stanna..

Om det blir två är det naturligtvis kul..men jag kommer nog bli lite stressad.... Vet hur mkt mer risker det är med två.. Har en kompis som är/var gravid med enäggstvillingar..nu har den ena dött..men hon måste bära med denna graviditeten ut...lider med henne :( Sen blir det helt klart meer jobb.. Min dotter kommer då vara 2 år, och tänk att få två småttingar på detta...vi skall bygga hus själva så min man kommer inte vara hemma mkt.....många frågor som poppar upp i huvudet om det är..två.. Samtidigt vill jag inte klaga..vet att det finns dom som inte ens kan få en...

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19